Geçerli olan müzelerin ve ören yerlerinin arttırılması gereken karttır. Bilhassa istanbul, Ankara, izmir ve Bursa özelinde konuşuyorum. Gerekiyorsa biraz daha pahalı olabilir ama Özel müzelerde de geçerli olmalı.
süresi dolmuştur. haziran başı gibi çıkartırım gene. kart çıkartma noktasının 300 metre ilerisi topkapı sarayı, topkapı sarayının 200 metre aşağısı arkeoloji müzesi mis gibi buram buram tarih.
Gibson kardeşim, bana fosil muamelesi yaptığın icün kalbimi kırmış olsanda, inşallah en kısa sürede sen de emekli olursun. seni emekli tayfamiz arasında görmekten mutluluk duyarız.
Gibson kardeşim, bana fosil muamelesi yaptığın icün kalbimi kırmış olsanda, inşallah en kısa sürede sen de emekli olursun. seni emekli tayfamiz arasında görmekten mutluluk duyarız.
yok abi keşke ben de eyt ye girip fosil olaydım.. "reis" 2,5 milyon kişiyi emekli edip aynı durumdaki biz 200 bin kişiyi ( stajyerler ) kapsam dışı bıraktı ondan mızıkçılık yaptım sana *