Gibson kardeşim, bana fosil muamelesi yaptığın icün kalbimi kırmış olsanda, inşallah en kısa sürede sen de emekli olursun. seni emekli tayfamiz arasında görmekten mutluluk duyarız.
yok abi keşke ben de eyt ye girip fosil olaydım.. "reis" 2,5 milyon kişiyi emekli edip aynı durumdaki biz 200 bin kişiyi ( stajyerler ) kapsam dışı bıraktı ondan mızıkçılık yaptım sana *