eğer eurovisiona katılacak olsaydım şarkıyı halkıma sunduktan sonra görüşlerini yazabilecekleri yerlere bakardım. bunlar da kısa yoldan, sözlükler olurdu...
kimse beni etkilememeli elbette. fakat halkım şarkımı beğenmediyse kendimi yalnız hissederdim. arkamda resmi olarak türkiye olurdu evet ama halkım olmazdı. ve evet bu sıradan bir yarışma. fakat insanların beklentilerinin yüksek olduğu bir yarışma. önemsenmiyor gibi görünüyor ama çok önemseniyor buna da evet. sahneye çıktığımda benden umudun kesildiğini bilerek çıkacağım için güçsüz olurdum. mutsuz olurdum. mesela hadise. sahneye, hastalandığı için "bir şey yapamayacağım" diye düşünerek çıktığı çok belliydi. ve bu yüzden başarılı olamadı. hadisenin canlı performansları o kadar da kötü değil hani.
bu yüzden yarışmanın sonucu açıklanasıya kadar olumsuz bir yorumda bulunup kötü enerjimizi ona göndermememiz gerektiğini düşünüyorum. fakat biliyorum bu mümkün değil. ama gidiyor yani, bunu bilin de.
neyse şarkının hoş olduğunu düşünüyorum, ilgi çekici olmuş. sadece 2009 yılında olduğu gibi her arabada, her programda, her fonda çalmasın yeter.
ve şarkı hakkındaki düşüncelerimizi yazalım ama afedersiniz itin götüne sokmayalım adamı.
daha kötüsü olabilirdi..
çok daha kötülerini dinlemiş insanlarız neticede, bu kadar ıyy ıyaklık bir durum yok ortada..
can bonomodan fazlasını beklerdim, hepsi bu..
olmamış.
herkes beğenmiş, o zaman sorunu kendimde arıyorum. lakin, bu tip yarışmalara katılan şarkılarda bir kopma anının olması lazım. ne bileyim solo gibi. bunda bulamadım. sıçacağız gibime geliyor.
bizim beğenmemizden daha çok milletin beğenmesi daha önemlidir. manga mesela ben çok beğenmesem bile iyi bir derece almıştır. mor ve ötesi nin şarkısı da aynen öyle oldu. mühim olan yabancılara hitap edebilmesi ki bence onların tınısına uygun.
fena halde gogol bordello şarkılarını anımsatan şarkıdır.dereceye girer mi bilmem ama fazla enstrüman kullanılması dinlenebilirliğini artırmış sanki.bizden başka bu yarışmayı sikleyip de memleket meselesi yapan yok zaten.kazara 1.olursa götümüz arşa değer mutlu oluruz işte hepsi o.
eğlenceli, ilk dinleyişte hain nakarat diye bekleyip duruyorsun, girişteki coşkuya baktığında devamı sağlamıyor, ama fena şarkı değil. müthiş mi? hayır.
şaka şaka güzel. gayet yörövizyon şarkısı işte. maksimum 3 nota olacak aga yörövizyon şarkısı dediğin şeyde. 4üncü geldimi afallıyo millet. basit olacak yani.
nananan naa naa ne lan. ikinci limi limi ley vakası oluyormuş az daha. ortalama bir şarkı olmuş he normalde dinler misin bu şarkıyı derseniz evet dinleyebilirim.*
not: oğlum biri şu bonomoya dans öyle elleri sallamakla olmaz desin o ne lan.