fena halde gogol bordello şarkılarını anımsatan şarkıdır.dereceye girer mi bilmem ama fazla enstrüman kullanılması dinlenebilirliğini artırmış sanki.bizden başka bu yarışmayı sikleyip de memleket meselesi yapan yok zaten.kazara 1.olursa götümüz arşa değer mutlu oluruz işte hepsi o.