fıstık gibi şarkıdır kanatimce. en azından son birkaç seneki şarkılara bakınca müziğindeki kalite gözden kaçmamaktadır. derece alıp alamayacağı konusunda yargıya varmaksa başlı başına saçmalık zaten, bana kalsa can bonomo'nun enerjisi bile yeter tek başına.
girişiyle aha bu şarkıdan adam olacak dedirtirken sonlara doğru monotonlaşan bir melodik hal almış şarkı. ama yine de fena sayılmaz dans şovlarıyla falan birşeyler yapabilir yarışmada derece açısından.
başlarken aha eğlenceli olacak derken kötü ingilizce telaffuzunu duyduğumda hayal kırıklığına uğrattı. derece alsa da almasa da o kadar da iyi bir şarkı değil. orta karar diyelim.
Bir sıpırstar kadar kötü olan şarkı.Bir Türk dinleyici olarak beğendiğimi söyleyemeyeceğim lakin diğer ülke dinleyecilerine baya değişik gelebilir. Bu da sürpriz bir sıralama yakalayabilir demek.
ingilizce yakışmamış ağzına. ama şarkı müzik iyi olmuş. shake it up şekerim rimi rimi ley veya süperstar gibi şarkıları gördükten sonra bu şarkıya yürü be kim tutar seni diyorum.
Kazanmazsa hiç süpriz olmayacağı , kazanirsada süpriz olmayacağı şarkıdır. Zira bonamo illimünati mensubu biri... Yıllar önce sertap erener illimünati nin desteğini alarak kazanmıştı bonomo nun yahudi olduğunu , illimünatininde yahudi kuruluşu bir örgüt olduğunu var sayarsak bu durum kaçınılmazdır.
ilk dinlediğimde iğrenç gelen, sonra dinlediğimde daha iyi olduğunu düşündüğüm şarkı. fena değil hoş olmuş hareketli felan ama ne kadar iş yapar orasını Allah bilir..
edit:dinledikçe sarıyor lan sanki..
hakkında eleştiri yapınca yuhalanacağınız şarkı..
önüne her dayatılanı beğenen, referandum denen şeyin ne olduğunu bilmeyen bir halk için, fazladır bile evet, bu adam da, şarkı da..
asıl siz böyle düşünerek hakaret ediyorsunuz bu millete!
burası mason dolmuş amk.