love me back

entry412 galeri9
    113.
  1. bu çocuk neden garip garip hareketler yapıyor? onların da bi anlamı var mı?
    1 ...
  2. 114.
  3. fıstık gibi şarkıdır kanatimce. en azından son birkaç seneki şarkılara bakınca müziğindeki kalite gözden kaçmamaktadır. derece alıp alamayacağı konusunda yargıya varmaksa başlı başına saçmalık zaten, bana kalsa can bonomo'nun enerjisi bile yeter tek başına.
    4 ...
  4. 115.
  5. girişiyle aha bu şarkıdan adam olacak dedirtirken sonlara doğru monotonlaşan bir melodik hal almış şarkı. ama yine de fena sayılmaz dans şovlarıyla falan birşeyler yapabilir yarışmada derece açısından.
    3 ...
  6. 116.
  7. ulan her şeye de bok atmasanız olmaz. gayet güzel,eğlenceli olmuş işte.
    4 ...
  8. 117.
  9. gogol bordello tarzı eurovision şarkımız.
    2 ...
  10. 118.
  11. (bkz: love me back)

    gayet sevimli bir şarkı olmuştur, aynı sevimlilikte bir sahne gösterisiyle başarıyı getirebilir. tabi söylenecek tek söz iyi şanslardır.
    3 ...
  12. 119.
  13. başlarken aha eğlenceli olacak derken kötü ingilizce telaffuzunu duyduğumda hayal kırıklığına uğrattı. derece alsa da almasa da o kadar da iyi bir şarkı değil. orta karar diyelim.
    2 ...
  14. 120.
  15. burada:

    1 ...
  16. 121.
  17. 1 ...
  18. 122.
  19. işte bu!... kendi tarzından ödün vermeden, güzel bir eurovision şarkısı yapan can bonomo'ya teşekkürler...

    edit: (#14674533)
    5 ...
  20. 123.
  21. Bir sıpırstar kadar kötü olan şarkı.Bir Türk dinleyici olarak beğendiğimi söyleyemeyeceğim lakin diğer ülke dinleyecilerine baya değişik gelebilir. Bu da sürpriz bir sıralama yakalayabilir demek.
    1 ...
  22. 124.
  23. bence çok iyi olmuş çok da güzel olmuş şarkıdır. gayet ritmik ve eğlenceli olmuş.
    1 ...
  24. 125.
  25. çoğu entry i okuyan bir yazar için lan sadece dişilerin hoşuna gitmiş şarkı denilebilecek şarkıdır...

    inanmıyorsanız nick entry lere bakın...

    dümdüz devam eden şarkı başıyla sonu aynı iniş çıkış yok...
    0 ...
  26. 126.
  27. ezgilerinden dolayı biraz neşeli bir şarkı. on kere daha dinleyip öyle karar verebilirim sanırım ama şimdilik "eh işte" dedirtiyor.
    1 ...
  28. 127.
  29. biraz anadolu biraz balkan kokan şarkı. beğendim başarılar can bonomo.
    2 ...
  30. 128.
  31. ingilizce yakışmamış ağzına. ama şarkı müzik iyi olmuş. shake it up şekerim rimi rimi ley veya süperstar gibi şarkıları gördükten sonra bu şarkıya yürü be kim tutar seni diyorum.
    1 ...
  32. 129.
  33. güzel, basit, akılda kalıcı bir yurovizyon şarkısıdır. başarılar dileriz.
    0 ...
  34. 130.
  35. iyide olmuş güzelde olmuş ama bir rimi rimi ley olamaz tabi ki. *
    1 ...
  36. 131.
  37. içinde derin bir balkan havası sezdiğim şarkı. olmuş lan bu, bildiğin olmuş.
    1 ...
  38. 132.
  39. Kazanmazsa hiç süpriz olmayacağı , kazanirsada süpriz olmayacağı şarkıdır. Zira bonamo illimünati mensubu biri... Yıllar önce sertap erener illimünati nin desteğini alarak kazanmıştı bonomo nun yahudi olduğunu , illimünatininde yahudi kuruluşu bir örgüt olduğunu var sayarsak bu durum kaçınılmazdır.
    1 ...
  40. 133.
  41. bir meczup değil ama yine de güzel şarkıdır. *
    2 ...
  42. 134.
  43. demet akalın ya da serdar ortaç gitse daha iyi derece alırdık! şaka lan şaka süper olmuş. Emeğine sağlık can bonomo.
    2 ...
  44. 135.
  45. ilk dinlediğimde iğrenç gelen, sonra dinlediğimde daha iyi olduğunu düşündüğüm şarkı. fena değil hoş olmuş hareketli felan ama ne kadar iş yapar orasını Allah bilir..
    edit:dinledikçe sarıyor lan sanki..
    0 ...
  46. 136.
  47. hakkında eleştiri yapınca yuhalanacağınız şarkı..
    önüne her dayatılanı beğenen, referandum denen şeyin ne olduğunu bilmeyen bir halk için, fazladır bile evet, bu adam da, şarkı da..
    asıl siz böyle düşünerek hakaret ediyorsunuz bu millete!
    burası mason dolmuş amk.
    3 ...
  48. 137.
  49. mükemmel ötesi bir introsu olan şarkı.gerisi için:

    (bkz: cacık olmaz)
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük