hayatımda dinlediğim en sikindirik şarkı. okul öncesi eğitimde 6 yaşındaki çocukları müthiş eğlendirebilir. ayrıca bu adam yarışmaya katılmadan önce bi dişçiye gidip her dişinin arasına birer diş daha koydurtsun. içinden insan geçer ne o öyle.
tam can tarzında şarkımızdır. arkadaki ezgilere özellikle bayıldım, altyapı süper. ama sanki ingilizce sözler canın ağzına yakışmamış gibi. böyle eğreti durmuş gibi biraz. yine de genel olarak beğendim. haydi hayırlısı, başarılar diyelim, sonuna kadar destekçisiyim.
şarkı eurovision düzeyinde olabilir fakat eurovision düzeyinde kalmaya devam edecektir. ritmi hoş olmuştur. şarkıda düzenleme yapacak bir şey yok lakin dans kareografisi düzeltilmeli.
adamın şarkıları belli, tarzı belli, hal ve hareketleri belli, adam onların dışına çıkmamış, gayet eğlenceli, oynak, güzel bi şarkı yapmış işte. yani daha ne bekliyodunuz ki? rimi rimi ley şarkısı gibi yapsa daha mı iyiydi sanki?
şarkı hoşuma gitti. yani vasat eurovision şarkısı ama can bonomo'nun ingilizcesi biraz kötü sanki yani telaffuz olarak.onun dışında şarkı kendi tarzında olan bir şarkı ve o sert seslenişleri de var şarkının içinde.
"meczup" ve "bana bi saz verin" gibi harikulade şarkılara sahip olan bir sanatçıdan, bu şarkılarla uzaktan yakından benzerliği olmayan berbat, banyoda rastgele söylenmiş izlenimi bırakan, eurovizyon sıralamasında ilk 10 içerisinde bile yer alamayacağını düşündüğüm şarkıdır.Bonomoya Eurovizyon ağır geldi anlaşılan.
bu parça, can bonomo'nun albümünde yer alsa, çoğunluk sevecek ve beğenecekti.
gel gör ki; söz konusu eurovision olduğu zaman, herkes bir eleştirmen oluyor, zor beğeniyor.
bırakın yahu, gayet güzel olmuş işte.
iş yapıp yapmayacağını, zamanı gelince göreceğiz zaten.