love me back

entry412 galeri9
    67.
  1. 68.
  2. hayatımda dinlediğim en sikindirik şarkı. okul öncesi eğitimde 6 yaşındaki çocukları müthiş eğlendirebilir. ayrıca bu adam yarışmaya katılmadan önce bi dişçiye gidip her dişinin arasına birer diş daha koydurtsun. içinden insan geçer ne o öyle.
    3 ...
  3. 69.
  4. shake it up şekerim veya superstar'ı falan düşününce gayet başarı olan şarkıdır. bir müddet sonra sevmeye başlayacağız.

    edit: bu arada şarkının girişini üsküdar'a giderken'e benzeten bir ben miyim acaba?
    8 ...
  5. 70.
  6. bu tiple adamı birinci yapmazlarsa o yarışmaya bir daha başbakanımız katılmasın. bizim için bitmiştir o yarışma.

    bu kadar.
    3 ...
  7. 71.
  8. tam can tarzında şarkımızdır. arkadaki ezgilere özellikle bayıldım, altyapı süper. ama sanki ingilizce sözler canın ağzına yakışmamış gibi. böyle eğreti durmuş gibi biraz. yine de genel olarak beğendim. haydi hayırlısı, başarılar diyelim, sonuna kadar destekçisiyim.
    3 ...
  9. 72.
  10. çok hoş bir şarkı üzerinden biraz zaman geçtiği zaman daha iyi anlaşılabilir.
    1 ...
  11. 73.
  12. şarkı eurovision düzeyinde olabilir fakat eurovision düzeyinde kalmaya devam edecektir. ritmi hoş olmuştur. şarkıda düzenleme yapacak bir şey yok lakin dans kareografisi düzeltilmeli.
    2 ...
  13. 74.
  14. belki özünde güzel bir şarkı olabilir ama eurovision için uygun olmayan 45lik.

    (bkz: ben hayır diyorum)
    3 ...
  15. 74.
  16. adamın şarkıları belli, tarzı belli, hal ve hareketleri belli, adam onların dışına çıkmamış, gayet eğlenceli, oynak, güzel bi şarkı yapmış işte. yani daha ne bekliyodunuz ki? rimi rimi ley şarkısı gibi yapsa daha mı iyiydi sanki?
    5 ...
  17. 75.
  18. 76.
  19. hoş bir müziğe sahip olan şarkı. fakat ne biliyim olmamış sanki aksanı falan.
    2 ...
  20. 76.
  21. başarılıdır ayrıca o heyecanlı halleri şarkıyı gözümde daha da sevimli bir hale getirmiştir.
    2 ...
  22. 77.
  23. http://www.youtube.com/watch?v=5IiKliGUKNI adresinden dinlenilebilecek eğlenceli olduğunu düşündüğüm eurovision şarkımız.
    3 ...
  24. 78.
  25. ses sistemiyle olmayınca kulaklıkla dinlediğim ancak bir türlü beğenemediğim şarkıdır.**
    1 ...
  26. 79.
  27. şarkı hoşuma gitti. yani vasat eurovision şarkısı ama can bonomo'nun ingilizcesi biraz kötü sanki yani telaffuz olarak.onun dışında şarkı kendi tarzında olan bir şarkı ve o sert seslenişleri de var şarkının içinde.
    1 ...
  28. 80.
  29. 2012 yılı eurovision şarkımızdır.
    1 ...
  30. 81.
  31. halen rammstein'in cob'un bu yarışmada olduğunu sananlarıda gösterir güzel bir şarkıdır efenim.
    3 ...
  32. 82.
  33. nanan nari nari nari hacı bu ne nanan nari nari nari...

    türkiye'yi temsil edecek şarkıymış efenim, hayırlı olsun.
    1 ...
  34. 83.
  35. "meczup" ve "bana bi saz verin" gibi harikulade şarkılara sahip olan bir sanatçıdan, bu şarkılarla uzaktan yakından benzerliği olmayan berbat, banyoda rastgele söylenmiş izlenimi bırakan, eurovizyon sıralamasında ilk 10 içerisinde bile yer alamayacağını düşündüğüm şarkıdır.Bonomoya Eurovizyon ağır geldi anlaşılan.
    2 ...
  36. 84.
  37. 85.
  38. bu parça, can bonomo'nun albümünde yer alsa, çoğunluk sevecek ve beğenecekti.
    gel gör ki; söz konusu eurovision olduğu zaman, herkes bir eleştirmen oluyor, zor beğeniyor.
    bırakın yahu, gayet güzel olmuş işte.
    iş yapıp yapmayacağını, zamanı gelince göreceğiz zaten.
    7 ...
  39. 86.
  40. biri bonomonun elini kolunu bağlarsa güzel şarkıdır.
    5 ...
  41. 87.
  42. can bonomo'nun 2012 eurovisionda sunacak olduğu tam bir kedi canını senin şarkısı. tebrikleri borç biliriz efendim.
    2 ...
  43. 88.
  44. benim şahsen hiç beğenmediğim şarkıdır.
    buradan ulaşılabilir http://www.youtube.com/watch?v=5IiKliGUKNI
    3 ...
  45. 88.
  46. dinlendikçe alışılacak ve beğenilecek şarkıdır.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük