eğer eurovisiona katılacak olsaydım şarkıyı halkıma sunduktan sonra görüşlerini yazabilecekleri yerlere bakardım. bunlar da kısa yoldan, sözlükler olurdu...
kimse beni etkilememeli elbette. fakat halkım şarkımı beğenmediyse kendimi yalnız hissederdim. arkamda resmi olarak türkiye olurdu evet ama halkım olmazdı. ve evet bu sıradan bir yarışma. fakat insanların beklentilerinin yüksek olduğu bir yarışma. önemsenmiyor gibi görünüyor ama çok önemseniyor buna da evet. sahneye çıktığımda benden umudun kesildiğini bilerek çıkacağım için güçsüz olurdum. mutsuz olurdum. mesela hadise. sahneye, hastalandığı için "bir şey yapamayacağım" diye düşünerek çıktığı çok belliydi. ve bu yüzden başarılı olamadı. hadisenin canlı performansları o kadar da kötü değil hani.
bu yüzden yarışmanın sonucu açıklanasıya kadar olumsuz bir yorumda bulunup kötü enerjimizi ona göndermememiz gerektiğini düşünüyorum. fakat biliyorum bu mümkün değil. ama gidiyor yani, bunu bilin de.
neyse şarkının hoş olduğunu düşünüyorum, ilgi çekici olmuş. sadece 2009 yılında olduğu gibi her arabada, her programda, her fonda çalmasın yeter.
ve şarkı hakkındaki düşüncelerimizi yazalım ama afedersiniz itin götüne sokmayalım adamı.