Bu 6.sezonu kurtaracak tek bir insan var o da desmond david hume. 6 nisan 2010 tarihinde yayinlanacak olan 'happily ever after' bolumu desmond merkezli olacak ve kesinlikle bircok dugumun cozumlendigi bir bolum olacaktir. Onun haricinde biktim be kardesim kate, sawyer, jack gormekten. kac bolum yayinlandi simdiye kadar, bir tek dise dokunur bolum gecen hafta ki dr.linus bolumuydu.
--spoiler--
5.sezonun 15.bolumunde *locke, benjamin, sun ve richard sahildedirler. sun richard'i ilk defa orda gorur. yaninda getirdigi bizim lostilerin 1977'de cekilmis resmini richard'a gosterir. jack, kate ve hugo'yu isaret eder.
sun: bu insanlar benim kocam jin ile ordaydilar. burda miydin? onlari hatirliyor musun? richard: evet burdaydim. 30 yil once. hatirliyorum. onlarla karsilasmami. cok iyi hatirliyorum. cunku..hepsinin öldürülüsünü gordum.
Ve Richard dr.linus bolumunde jack ve hurley ile ormanda karsilasti. zamaninda olumlerini izledigi insanlari karsisinda gordugunde en ufak bir tepki gostermedi. ve bolumun sonunda herkezin kucaklasarak can ciger kuzu sarmasi olusunu gorduk. sun hurley'i ve jack'i gordugunde asiri bir sevinc gosterdi ki muhtemelen sun, jack ve hurley'i ölü saniyordu. fakat ben simdi sun'in richard'in karsisina dikilip 'hey sen surmeli zibidi, hani bu adamlar olmuslerdi, iste sapasaglam karsimizda duruyorlar, bu nasil ölmek!' demesini istiyorum. sun bunu sormazsan allah seni kocana kavusturmasin diye beddua edicem. valla edicem bak!
tam olarak kaçıncı sezondu hatırlamıyorum ama niçin bıraktığımı gayet iyi hatırlıyorum.
others'lardan benjamin'in kocaman vanayı çevirdikten sonra, "adanın dünya üzerindeki yerini değiştirdim" demesinin ardından "siktir git lan" diyip televizyonu kapatmışlığım vardır. o gündür bugündür izlemem bu diziyi. hatta trt 1'deki türk sinema kuşağını izliyorum daha inandırıcı geldi bana. tavsiye ederim.
--spoiler--
önceki sezonda fazla görünmeyen karakterleri nihayet son sezonda topladıkları, birer birer ortaya çıkardıkları için lost hayranları mutlu. widmore amca adaya denizaltısıyla geldi, desmond gelince de kadro tamamlanacak gibi. zaten 11.bölüm desmondla ilgiliymiş. richard ise çok garibandı ya insan hep aynı yaşta kalır mı? bunu kim ister? jacob'ın nimetiymiş hediyesiymiş o da ayrı bir bunalımda. 7.bölümde öğrendiğimiz en önemli bilgi de jacob ölünce adayların ortaya çıkmasıydı. heyecanla dizinin bitmesini ve soru işaretlerinin çözülmesini bekliyoruz. şayet çözülmesse bunca lost hayranı ayaklanıp senaristlere bir çözüm bulmalı. *
--spoiler--
--spoiler--
6. sezonun 7. bölümünün son sahnesi, uzun süredir hasretini çektiğim türdendi. hoş herkes yoktu, ama o arka plandaki şarkı ile birbirlerine sarılmaları ve ben'in her zamanki gibi arkada kalması şöyle bir oh çekmeme neden oldu.
--spoiler--
dönüp ilk bölümünü izlediğim ve feci şekilde flocke efendinin vincent olduğunu düşündüğüm dizi. ayrıca ilk bölümde jack kaybolunca flocke efendiyle bir konuşma yapmış da olabilir
--spoiler--
--allahınakadarspoiler--
sadece jacop'ın adayının adada kalacağı ve diğerlerinin kendi "diğer" hayatlarına geri döneceğinin söz konusu olabileceği dizidir. bir tek kwon çifti kaldı herhalde "diğer hayatı" gösterilmeyen...
--allahınakadarspoiler--
geçtiğimiz yedi bölüm sonunda --yazmayayım dedim dayanamadım-- adam gibi bir cevap vermeyi çok görmüş dizidir.
ne öğrendik? adam gibi birşey öğrenmedik.
eğlendik mi? evet orası kesin. sorgulama izle geç kafayı yorma kafayı yersin diyor adamlar. sözün bittiği yerdeyiz.
şimdi ilk satıra salak saçma bir şeyler yazalım ki spoiler ibaresinin içine bakan adamın gözüne direk ilişmesin yazacaklarımız. heh, şimdi girelim mevzuya. 6. ve 7. bölümle ilgili dikkatimi çeken ve yazmak istediğim bir çok şey var benim de.
- 6. bölümde kate, claire'nin tutulduğu çukura eğildiği sırada arkadan gelen other kate'i göğüslerinden kavrayıp bir güzel kaldırdı. bir an yanlış bir şey indirdim onu izliyorum sandım.
- martin keamy iyi güzel, taşak geçen, entel, kültürlü mafya babası moduna girmişsin. gurme ayaklarında takılıyorsun da yaptığın yemek olsa be bilader. amınakoyim artislik yapıyon yok çok iyi yumurta yaparmış. bende yapıyorum yumurta lan ne var onda.
- alex sözüm sana, kızım hocanın evine o dekolteyle o kılıkla gidilir mi ? bi an benjamin sübyancı öğretmen oldu alex'i eve atacak diye bekledim ama olmadı.
- widmore, black smoke'un son dakika transferidir. jacob'un transferi olarak da desmond brada'yı bekliyoruz.
- 8. bölümümüz sawyer merkezli. sneak peek'lerde gördüğümüz kadarıyla prison break'tan hatırladığımız gretchen morgan adlı hatun bölümde yer alıyor. ayrıca oyuncu kadrosunda charlotte da varmış. bu bölümde sawyer tanıdığımız birini dolandırır diye tahmin ediyorum.
- 11. bölüm de desmond merkezli olacakmış. buradan yola çıkarak teorimi sunuyorum. 10. bölümün sonunda desmond alakasız bir yerde karşımıza çıkar, onu gören kişi "desmond?" dedikten sonra "dııııııığğğuuuuuwwwww" müziğimiz ve ardından dank diye lost yazısı yapışır yüzümüze. 11. bölümde de olayını öğreniriz bradanın.
ilana'nın cümlesinde bir mantık hatası var. bildiğim kadarıyla kore'de kızlar evlenince de soyadlarını değiştirmiyorlar. bu nedenle adayımızın sun değil, jin olması gerek. sun bunu bilmesine rağmen bilerek mi düzeltmedi, senaristler bu detayı komple mi atladı orasını bilemem.
Fakat son bölümde ben çok iyiydi. Orada olsam yanıma alıp dertleşirdim. Nedir senin derdin goçum tarzında. Oyna be benjamin arkandayız. Sırf senin için izleyeceğim bundan sonra.
Valla bu richard da bi numaralar var ama hadi hayırlısı. Bu kendini öldürememe olayı hiç olmamış. Ne duruyorsunuz kardeşim saldırın çakma locke nasılsa kendi isteğinizle ölmüyorsunuz?
Jack de iyiden kafayı üşüttü mal mal gülmesi beni burda acayip sinirlendiriyor. Ne böyle biz sizden açıklama istiyoruz her bölüm jack in gülüşünümü izleyeceğiz.