şimdi ilk satıra salak saçma bir şeyler yazalım ki spoiler ibaresinin içine bakan adamın gözüne direk ilişmesin yazacaklarımız. heh, şimdi girelim mevzuya. 6. ve 7. bölümle ilgili dikkatimi çeken ve yazmak istediğim bir çok şey var benim de.
- 6. bölümde kate, claire'nin tutulduğu çukura eğildiği sırada arkadan gelen other kate'i göğüslerinden kavrayıp bir güzel kaldırdı. bir an yanlış bir şey indirdim onu izliyorum sandım.
- martin keamy iyi güzel, taşak geçen, entel, kültürlü mafya babası moduna girmişsin. gurme ayaklarında takılıyorsun da yaptığın yemek olsa be bilader. amınakoyim artislik yapıyon yok çok iyi yumurta yaparmış. bende yapıyorum yumurta lan ne var onda.
- alex sözüm sana, kızım hocanın evine o dekolteyle o kılıkla gidilir mi ? bi an benjamin sübyancı öğretmen oldu alex'i eve atacak diye bekledim ama olmadı.
- widmore, black smoke'un son dakika transferidir. jacob'un transferi olarak da desmond brada'yı bekliyoruz.
- 8. bölümümüz sawyer merkezli. sneak peek'lerde gördüğümüz kadarıyla prison break'tan hatırladığımız gretchen morgan adlı hatun bölümde yer alıyor. ayrıca oyuncu kadrosunda charlotte da varmış. bu bölümde sawyer tanıdığımız birini dolandırır diye tahmin ediyorum.
- 11. bölüm de desmond merkezli olacakmış. buradan yola çıkarak teorimi sunuyorum. 10. bölümün sonunda desmond alakasız bir yerde karşımıza çıkar, onu gören kişi "desmond?" dedikten sonra "dııııııığğğuuuuuwwwww" müziğimiz ve ardından dank diye lost yazısı yapışır yüzümüze. 11. bölümde de olayını öğreniriz bradanın.