lost

entry4258 galeri
    2645.
  1. 3. ya da 4. sezonuna kadar izlediğim dizi.

    tam olarak kaçıncı sezondu hatırlamıyorum ama niçin bıraktığımı gayet iyi hatırlıyorum.

    others'lardan benjamin'in kocaman vanayı çevirdikten sonra, "adanın dünya üzerindeki yerini değiştirdim" demesinin ardından "siktir git lan" diyip televizyonu kapatmışlığım vardır. o gündür bugündür izlemem bu diziyi. hatta trt 1'deki türk sinema kuşağını izliyorum daha inandırıcı geldi bana. tavsiye ederim.
    0 ...