son bölümü için kaan sezyum'dan ayar alan dizidir. Şöyle yazmıştır twitter'ında.
"lost'un sonunda behlül çıktı, kate'in don göründü. jack aslında jin'miş, sawyer'la da sayid kumsalda evlendi. duman da adadaki ocakbaşından"
--spoiler--
kwonların gerçek hayatı hatırlayıp ingilizceyi şakır şakır konuşmaları ile sevinçten ağlatan bir olay yaşanmıştır an itibariyle.
--spoiler--
--spoiler--
bir sevindirici haber daha frank lapidus az önce denizaltı kazasından kurtulmuştur.ayrıca richard ölmemiştir ama yaşlanma belirtileri göstermeye başlamıştır.çok iyi gidiyor an itibariyle.
--spoiler--
--spoiler--
sayid flash sideways de shannon ı kurtarır shannon ile sayid geçmişi hatırlar.boone da hatırlamış ama nasıl hatırladığını bilmiyoruz önemli değil herkesi göstericekler demek bu mr.eko ya hazırlansın herkes.
--spoiler--
--spoiler--
desmond adanın tıpasını çıkartınca enerji kaynağını kaldırmış oldu böylelikle jack locke a yumruk attığında dudağını patlattı ve kanamasını sağladı yani heriflerin gücü filan yok artık demekki richard ın olayı da o yüzden kayboldu..
--spoiler--
yalnız adamların reklamlarında 4g falan diyor, bizim burada daha 3g yerleşmedi. hay allah napsak ki şimdi bilemedim. reklam bitsin de biz diziye divam edelim.
--spoiler--
ya aklima hic bu şapşal charlie'nin yüzünden gozlerimden yaş akacagi aklima gelmezdi. Ulan charlie, ulan charlie! cok duygusallaştim lan!
--spoiler--
--spoiler--
jack'in o atlayışı varya o işte yıllar boyunca bu diziyi ne zaman ansak aklımıza gelecek ilk şeylerden biri olacaktır.bide suck it bs.
--spoiler--
sevgilinle son kez sevişmeyi beklemek gibi bir şey.ah sözlük ah dertliyim ben kendimi içkiye verdim daha lost bitmeden içimi bir hüzün kapladı ne olacak sonunda diye düşünmüyorum benim yada bizim gibi izleyicilerin hali ne olacak diye düşünüyorum.okula her gittiğimde abi dün izlediniz mi diyemeyeceğim artık yada uyuya kalıp izleyemeenlerle taşşak geçemeyeceğim.umarım beklediğimize değer umarım hiç bir şey rüya değildir be sözlük.
--spoiler--
desmondım brotham kurtuldu içim rahat etti hiç sevinmediğim kadar sevindim ama jack gitti yada gidici gibi.bu arada hiç kimse çakmadı ama richard direkt sattı adayı filan pat diye herif uçakta belirdi.
--spoiler--
sonu bu kadar kötü bitmemeliydi ama belkide biz çok fazla şey bekliyorduk. hakikaten hayal kırıklığı oldu benim için. kendimi aptal gibi hissediyorum sözlük. bir de uyumadım canlı izleyeyim diye yazık. finalde bi köpek eksik kalmıştı oda geldi.