bu coğrafyaya arap ve türk akinlariyla gelen zagros kökenli kavim.
fakat öyle bir algi yaratildiki sanki güneydoğu kadim kürt toprağiymişta türkler topraklarini işgal etmiş gibi lanse ediliyor. koçerolar 10 çocuk yapip, nüfus dengesini değiştirince orasi sizin toprak olmuyor.
köksüzlerdir...
dünya, onları taşıdığına, tanıdığına pişmandır.
olsalar da olur olmasalar da...
Tanrı, köklüleri, köksüzlerden uzak kılsın...
Tanrı kimseyi köksüzlerden eylemesin...
çoğu kişinin terörist olarak bildiği toplumdur. fakat öyle olmadığı aşikardır. ha aralarında hain olanlar kürdistan gibi saçma sapan bişeyi isteyip duranlar vardır. fakat bizim o hainlerle işimiz yoktur. türk kürt kardeştir.
Genel olarak doğuda yaşadığım için biliyorum iyi insanlar harbi adamlar fakaaat gel gelelim kanı bozukluğu kanının son damlasına kadar kullanan insanları da vardır ki tam bir lanettir ülke için. Ayrıca çok iyi acıtasyon yaparlar.
türklere karşı büyük bir eziklik psikolojisi vardır bunlarda. kendilerini herşeyde türklerle kıyas etmeye çalışırlar. yemek içmek bir kenara türklere bok atmak ayrıdır bunlar için.
Her yerin iyisi kötüsü var hepsini aynı kefeye koyamayız şimdiye kadar iyisinide kötüsünüde gördüm. Şunlar bunlar diye ayırmayın kürt değilim ama aynı bayrak altında olduğumuzu unutturuyorsunuz ayrımcılık yaparak bir bütün olmamız gerekirken bölerek asıl düşmanlara fırsat vermeyin.