Türklerin faşist olduğunu ve kendilerini ezdiğini söyleyen insan topluluğu.şu an oturduğumuz sokağı kapatmış son ses ve gaz eğlence yapıyorlar (ankara) ama ben bunların yoğun yaşdığı yerde bu kadar rahat olacağımı düşünmüyorum zira bu adamlar hakkaride sırf alıcı türk diye 50 kuruşluk malı 2 tl ye satan adamlar.