kürtler

entry1429 galeri151
    1004.
  1. şu atılan twitlere bak hepsi sevinçten havalara uçmuş. yazıklar olsun.
    12 ...
  2. 1003.
  3. Pkk lilar yüzünden tüm kürtlere sövmek doğru değil tamam ama pkk nin 3-5 olduğunu da söylemeyin. Kürtlerin en az yüzde 80 inin pkk yandaşı olduğunu hepimiz biliyoruz.
    6 ...
  4. 1002.
  5. emin olunki sevinen değil,sizden daha çok uzulen insanlardır.kurt olarak sinirden kahroldum orospu çocukları.@god is a dj denen eleman sen önce Türkçe yazmayı öğren sonra gel ahkam kes.işid ve birçok islamcı terör örgütüne göz yumuyorsunuz.insanları ayrıştırmaktan bıkmadınız mı? Git hesabı hukumete sor.
    3 ...
  6. 1001.
  7. anadolunun veya kuzey mezopotamyanın (güneydoğu anadolu) kadim halkı olmayan topluluk.

    kürtler islam ordularının fethine kadar botan bölgesi(hakkari şırnak) ile zagros dağları arasındaki bölgede yaşıyordu. yani van ölünün güney kısımlarında. o dönemin kaynaklarıda bunları doğrular nitelikte.
    0 ...
  8. 1000.
  9. 999.
  10. zagros dağlarından gelip türklere işgalci diyen insanlar.
    1 ...
  11. 998.
  12. sevemediğim bir topluluk. gerek hareketleri gerek yaşayış tarzıyla bize bıkkınlık verdiler.
    1 ...
  13. 997.
  14. Çerkezi lazı gürcüsü türkü gibi onlar da bu vatan toprağının bir parçasıdır.
    2 ...
  15. 996.
  16. Ben değil ama en yakın arkadaşım Kürt kelimesini kesinlikle kullanmaz Mezopotamya eşekleri diye hitap eder.

    Çok ayıp.
    10 ...
  17. 995.
  18. Bir Türk olarak ırkçılıktan nefret ederim.öğrencilerime de tembihlerim kardeşiz diye ama çok başarılı bir öğrenci Atatürk niye Türk ırkını üstün tutuyor diye soru sordu nefretle.üst kimlik dedim ama nafile.bu ülkede kışkırtılıp bağımsızlık naraları attırılmak istenen insanlar.en iyi dediğiniz insanda bu damar var.bölmeden kardeşçe yaşasak ne olur?emperyalistlerin ekmeğine yağ sürmesek?
    3 ...
  19. 994.
  20. çoğusunun akılları pkk tarafından çelinmese iyi insanlardır.

    iyi olan kürtler de var. hatta çok var fakat siz görmüyorsunuz.
    1 ...
  21. 993.
  22. 992.
  23. Biraz sonra bir sürü hakaret ve küfüre maruz kalacak insanlardır. Malum Türkiye'de yaşıyoruz.
    0 ...
  24. 991.
  25. Büyük bir kısmının Pkk'yı desteklediği, elektrik faturası ödemeden, vergi vermeden devletten büyük bir hizmet bekleyen ırk. Bir de sürekli mağdur olurlar. Kürt kökenli arkadaşlarım var, birinin de sosyal medyada Türk bayrağını paylaştığını, şehitlerimiz için üzüldüklerini görmedim. Hep kardeşiz derler, Türkler kardeşlik gösterirken nedense onlardan pek göremiyoruz.
    2 ...
  26. 990.
  27. 989.
  28. 988.
  29. Ermenileri öldürüp suçu Osmanlıya atan millet.
    1 ...
  30. 987.
  31. Bunlarn ulkesi olamaz acik soyluyorum. Cahullikten aralarindan bir kisi bile cikip kendilerinin ne oldugunu bulamiyor.israrla kürdüm hehehe yasasin falan laflari ediyo bazi pkk lilar. Gercege yuz cevirmek anca sizi uzer. Gen kalitesi dusuk arap uzantisi cok karma bir topluluk. Kürtlerin olmadigi bir turkiye kaliteli olur laflari boştur. Onemli olan toplumun butununu kaliteli yonde evrimlestirmektir.
    3 ...
  32. 986.
  33. 985.
  34. Sözlüğün en kazandıran başlığı. Trollsen kurtleri öv karman aşağı insin primciysen heval öşek yenge esprisi yap gelsin artı oylar.
    0 ...
  35. 984.
  36. Varlığını/Dilini yasaklarsın,

    Köyünü/evini yakıp yıkarsın,

    aydınlarını öldürürsün,

    cezaevlerinde bok yedirirsin,

    ABD/iSRAiL silahlarıyla 1'e karşı 17 katledersin,

    Sen hep vatansever olursun,

    Ama onlar hep ''dış mihraklar'', ''teröristler'' olurlar!..
    1 ...
  37. 983.
  38. Türkiye yı terk edip iran a dönmeleri için dua ettiğim kabile.
    1 ...
  39. 982.
  40. dün akşam twitterda bir tag vardı kürtler tehcir edilsin diye bayağı zoruna gitmiş bazı kekoların ki bugün salak saçma saldırıyorlar. böyle bir istekte bulunmaları ne kadar doğru, haklı onu tartışmam ama şöyle bir şey var kardeşim kendi soydaşları bile doğuya değil, çevre illere değil geldikleri yer olan halepçeye değil ıraka değil batıya değil yine türkiyenin batısınna geliyorlar. bu işte bir saçmalık yok mu kekocan.
    2 ...
  41. 981.
  42. Bunların doğu illerinde yaşayan türlerinin ekseriyeti;

    -fatura ödemez
    -vergi vermez
    -10 tane çocuk yapar
    -çocukları beleşten yatılı okula gönderir, 1 kuruş vermez
    -80 yaşında ağa dedikleri maymunlar 10 yaşında kızlarla evlendirilir
    -ensest ilişki yaygın bir gerçektir
    -hala başlık parası olup, kadınlarına mal gibi davranmaya devam ederler.

    özetlemek gerekirse bu insanlar, 2016 yılında hala kabile hayatını ve geleneklerini sürdürmeye devam ediyorlar.

    hayat bu adamlara güzel, biz ise namusumuzla çalışıp, emeğimizin teriyle vergi veren kişiler olarak ırkçı ve faşit olarak anılacağız.

    bu saçma kabile hayatını hor görmek en net ifadeyle tarafımca şarttır, bunlara sempati gösteren kişiler ise en kısa ifadeyle salaktır.
    4 ...
  43. 980.
  44. gariban bir halktir tarih boyunca kullanilmislardir bazilari insan yerine koymazlar suriye de yasayanlarinin kimlikleri yoktur maraba gibi kullanilmaktadirlar ataerkil bir toplumdur kendi iclerinde bagimsizlik diye konusanlari genelde kendi asiretlerine köle aramaktadirlar, asimilasyona kapali olsalar dahi diş etkilere aciklardir ingilizler fransizlar ruslar amerikalilar araplar yahudiler ne derse hemen inanirlar
    vatanimizi paylastigimiz insanlardir.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük