Sayıları az olmakla birlikte Türkiye nin bölünmez bütünlüğünü savunan ve en az bir Türk kadar pkk ve destekçilerinden nefret edenler de mevcuttur. Hatta bu şekilde düşünenlerin Kürt olduğunu belirtmekten rahatsızlık duyduğuna da şahit oluyorum. Birkaç tanesinden kürdüm ama kabul etmek istemiyorum şeklinde kimliklerinden rahatsız olduklarını belirten ifadeler duydum. Sonuç itibariyle sayıları pkk ve hdp destekçilerine göre daha az ve insan yine de samimi mi bilemiyor bu söylediklerinde. Benim yanımda Allah pkk nın belasını versin derken gidip te başka yerlerde biji biji diyorsa onun da ta amk.