devlet kurabilmek için kucaktan kucağa gezen emperyalist devletlerin piyonu halk. bi bakıyorsun abd'nin kucağındalar, bi bakıyorsun rusya'nın, bi bakmışsın suriye'nin.
abd ve rusya kuzey suriye ve ırak'taki petrolleri kendi aralarında paylaştıktan sonra sizin haliniz ne olacak bakalım.
medeniyet görmemiş her tarafından bakıldığında cehalet gözüken gereksiz insan topluluğu. zenginide fakiride cahil. kanı bozuk şeref yoksunları. Allah bizi sizden korusun.
Kürt ideologlarının iddialarının aksine öyle kadim bir tarihleri falan olmayan ırk. Pkk'lıya kalsa homo sapiens de kürt, ren nehri de Kürtçe, türkler de aslında kürt.
Sayıları az olmakla birlikte Türkiye nin bölünmez bütünlüğünü savunan ve en az bir Türk kadar pkk ve destekçilerinden nefret edenler de mevcuttur. Hatta bu şekilde düşünenlerin Kürt olduğunu belirtmekten rahatsızlık duyduğuna da şahit oluyorum. Birkaç tanesinden kürdüm ama kabul etmek istemiyorum şeklinde kimliklerinden rahatsız olduklarını belirten ifadeler duydum. Sonuç itibariyle sayıları pkk ve hdp destekçilerine göre daha az ve insan yine de samimi mi bilemiyor bu söylediklerinde. Benim yanımda Allah pkk nın belasını versin derken gidip te başka yerlerde biji biji diyorsa onun da ta amk.
Binlerce yıldır yan yana yaşadığımız etnik kültür.
ancak bir ırkı aşağılamak en şerefsiz davranıştır.
Ben son başkomutanı düşman bayrağını çiğnemeyecek kadar onurlu olan bir Türk olarak, bu vatanı benim gibi düşünen ve karşımda değil yanımda olacak kürt kardeşlerimle paylaştım paylaşacağım da.
Kürt faşizmi yapan terör örgütünden hiç bir farkı yok böyle düşünen birinin.
Not: Muhtemelen baksan babası Turgut Özal'a %90 oy vermiştir. Yoruma gerek var mı?
Türklerin faşist olduğunu ve kendilerini ezdiğini söyleyen insan topluluğu.şu an oturduğumuz sokağı kapatmış son ses ve gaz eğlence yapıyorlar (ankara) ama ben bunların yoğun yaşdığı yerde bu kadar rahat olacağımı düşünmüyorum zira bu adamlar hakkaride sırf alıcı türk diye 50 kuruşluk malı 2 tl ye satan adamlar.
Son 20 günde çalıştığım yer gereği fazlasıyla muhatap olmak zorunda kaldığım etnik grup. Gerçekten isterlerse 50 senedir istanbul da olsunlar En medeni olanlari bile vaara varaaa hurraa huraa bağğa muğğa dan öteye gidememiş topluluk.