koca ömürde tek bir dost edindim onuda kendi hatalarımdan kaybettim tek dediği seni tanıyamamışım oldu bende beni tanıyamamışsın dedim şimdi oturup bakıyorum da bende kendimi tanımıyorum ki.
5 bankanın milyon dolarlık reklam filmleri, binlerce bankacının tweetleri, benim tek başıma portföy paylaşımları kadar fayda etmedi. Tahvil ihracı ise ilk anlattığımız kitabın arkasındaki ansiklopedi.
pandela'nın sikmund'un ve trollerin korkulu rüyası.
militan ateistliğin ve yobazlığın her türlüsüne düşman olan kendince inançlı.
milliyetçi ve antisiyonist yazar.
Burada yazmaya başlayana kadar bazı yakın olanlarda da soru işaretleri vardı. Acaba iletişim sorunları mı var, sorunun neresinde diye. Ama baktılar ki kendisiyle barışık, esprili bir bakışımız var, işin ekseni o zaman kaydı. O zaman anladılar ki mhp, emniyet ve bürokrasi aralıksız huzur bozuyor ve yedinci, sekizinci olaydan sonra patlıyor.
csı miami'de üç buçuk sene görev yaptıktan sonra fbı'a geçtim. fbı beni kaldıramadı. tek başıma operasyonlara gitmeme bir türlü alışamadılar. beni masabaşı bir işe vermek istediler, rest çekip ruslarla çalışmaya başladım. sonra fbı hakkımda kırmızı bülten çıkarmış. abd başkanını arayıp "oğlum peşimi bırakmazlarsa çok kötü olur." dedim. "sen kimsin lan?" dedi. "köyün delisiyim abi sen kimsin?" dedim. hasta bakıcı nusret abiymiş. "gel" dedim "bir sakinleştirici vur, ben fena oldum gene.".
Beni bana sormayın söylemem, beni dostlarıma da sormayın anlattıkları size abartılı gelebilir, beni düşmanlarıma sorun ki hayranlığınız daha da artsın!
Bu aralar büyük bir kazanım elde etmedik. Ama hemen hemen hergün küçük faydalar sağladık. önümüzdeki günlerde bir sürprizleri daha varmış. Ne olduğunu öğrenemedim, ama herkes bir takvime doğru gidiyor.
Geçen seneki sorun hukuksal sorunlardı. Bu sene kişisel ilişkiler. Hem de aynı tarihlerde. Birkaç büyük tehlikeyi kaldırdık, ama günlük olarak sorun devam ediyor. Yakınlarda ve özellikle Nisan'da bir planları olsa gerek.