kendini anlat

entry36 galeri3
    1.
  1. Ruhsuz makinalaşmış sadece beyniyle düşünen kalbi inkar eden bir birey.
    0 ...
  2. 2.
  3. patili dostlarin anasi namidiger patilikko.
    0 ...
  4. 3.
  5. 'tutarlarsa tutarlıyım, tutmazlarsa tutarsızım.'
    0 ...
  6. 4.
  7. 5.
  8. Ben çabuk bıkıyorum beni darlamayın...!
    1 ...
  9. 6.
  10. 7.
  11. bizim grupta sevdiğim iki arkadaşım var.
    biri feyza, bir fatih.
    yazmak gibi de bir yeteneğim olunca iki a4 doldurdum bugün.
    çıktım karşılarına alın lan mutlu olun dedim.

    mutluluktan ağlamaklı olan iki insan görmek,
    beni mutlu etti.
    ya işte aq bir bu insanlar.
    bir de bilgisayarım beni mutlu ediyor zaten.
    1 ...
  12. 8.
  13. 187 boy,
    88 kilo,
    6 sene milli yuzuculuk,
    Araba aşığı,
    Pitbull sahibi (köpek aşığı)
    Delikanlı,
    Fisseqq gibi birisiyim.

    Not: 23 cm de dalga var onu söylemeyi unuttum.
    0 ...
  14. 9.
  15. Ben denizde bir gemi
    Dalgalar vurur beni,
    Ben ağaçta bir yaprak
    Rüzgar savurur beni.
    4 ...
  16. 10.
  17. ben kendimi anlatmam, başkası beni anlatır.
    Filancanın piyonuymuş diye anlatırlarsa şahı gelse tokatlarım orası ayrı.
    0 ...
  18. 11.
  19. 12.
  20. 13.
  21. çevirmen ve rocker, edebiyatı sevip keyifle okuyup çizer, mahalle arasındaki bir binada sıklıkla gitar çalmaya gayret gösterir, sosyal bilimlerin kudretine inanır, golden virginia hastasıdır.
    0 ...
  22. 14.
  23. Ay bilemedim şimdi. Düşünürken böylesine yorulduysam yazarken piyuuu.
    0 ...
  24. 15.
  25. Atatürkçü bir mhp'liyim. Dindarım ama türk modernleşmesinin yolu Bağdat'tan değil paris, londra, berlin'den geçer diye düşünmekteyim. Derdim türk işçisi de iskandinav emekçisi gibi eti, peyniri istediği gibi yesin. Markette fasulye alırken, pirincin fiyatına bakıp geri bırakmasın. Kim medeni çizgide ise onları izlemek ve dayanışmak lazım ki onlar gibi olalım. Arabın kültürü var da uygarlığı olsa türkiye'den 80 yıl geride gitmez.

    Takım tutmuyorum. Maç izlemiyorum. Türk futbol kulüplerinin Avrupalılar ile maç yaptığı saatlerde uyuyup, 5 ile 6 arasında uyanıyorum. Haliyle maç izleyecek durumum yok. Ulusal ligi zaten takip etmiyorum. 3 takım var, 60-70 yıldır içlerinden birisi şampiyon oluyor.

    Kazanıyorum. iyi kazanıyorum. Normal şartlarda 20 yılda kazanışabilrcek parayı birkaç senede kazanıyorum.

    Para hevesim ve talebim küçük miktarlarda. Herkes vizyonun dar diyor ama maddi vizyonum kendimle ilgili küçük, oaydaşlarımla ilgili küresel düzeyde.

    Seviyorum ve sevildiğimi düşünüyorum. Elimde bir takvim olmayınca denizin ortasında limanı göremeden yüzüyorum.

    Şimdilik bu kadar.

    Bir de ahlak konusuna gelelim. Dünyada şimdiye kadar 110 milyar insan yaşamış. 50 veya 60 milyarı erkek olsa. Bunlardan hangisi yılda 400-500 veya daha fazla ilişki teklifi almış da, bir tanesine bile cevap vermemiş.
    0 ...
  26. 16.
  27. Güçlü ilişkiler kurdum ve iyi para kazanıyorum. Bu ilişkileri babadan kalmadı, bilgi ve birikimlerimle kurdum. Ama o aşamaya gelmek için yaklaşık 2 bin kitap okumam gerekiyordu.
    0 ...
  28. 17.
  29. Etkilenmemek için direnmek yağmurun yere düşmesini güneşin doğmasını rüzgarın esmesini önlemek kadar imkansızdır.
    0 ...
  30. 18.
  31. Tembelim, çirkinim, yaşlıyım ve aptalım.
    1 ...
  32. 19.
  33. Namazımızı da kılarız, kuran da okuruz, gazi mustafa kemale de saygıyla eğiliriz.
    0 ...
  34. 20.
  35. 21.
  36. 22.
  37. gizemli, kadirşinas, renkli, esrarengiz, tehlikeli, babacan, neşeli...
    0 ...
  38. 23.
  39. Malı arap faik'ten alıyorduk, Karabük'te ikinci yükleme yapılıyordu. Adana'ya kadar da ben kullanıyordum kamyonu
    1 ...
  40. 24.
  41. duygusal, fedakar, çalışmayı ve üretmeyi seven, her elini attığı yer kuruyan, sevmediği insanlarla diyaloğa gitmeyen, sözü eveleyip gevelemeyen biri.
    2 ...
  42. 25.
© 2026 uludağ sözlük