kendini anlat

entry37 galeri
    33.
  1. csı miami'de üç buçuk sene görev yaptıktan sonra fbı'a geçtim. fbı beni kaldıramadı. tek başıma operasyonlara gitmeme bir türlü alışamadılar. beni masabaşı bir işe vermek istediler, rest çekip ruslarla çalışmaya başladım. sonra fbı hakkımda kırmızı bülten çıkarmış. abd başkanını arayıp "oğlum peşimi bırakmazlarsa çok kötü olur." dedim. "sen kimsin lan?" dedi. "köyün delisiyim abi sen kimsin?" dedim. hasta bakıcı nusret abiymiş. "gel" dedim "bir sakinleştirici vur, ben fena oldum gene.".
    1 ...