kedi

entry5294 galeri3840 ses4
    2239.
  1. 2240.
  2. 2241.
  3. 2242.
  4. 2243.
  5. 2244.
  6. 2245.
  7. 2 yıl oldu ya gideli.Artık evde beslemiyorum kararsız'ım gittikten sonra.Kısırlaştırmamıştım.Saçma olduğunu düşünürdüm hala öyle düşünüyorum.Oda kaçmış bir gün sonra araba altında kalmış.Duygusal biri olarak kendime gelememiştim günlerce.Ondan sonra babamın kedisi vardı boncuk.Dünyanın en tatlı kedisiydi belkide.Oda bir yaşında öldü.Bir gece ansızın birşey oldu öldü hayvan.Oysaki önceki gün veterinere götürmüştük birşeyi yok demişti veteriner.Babam devamlı üzülür aklına geldiğinde.Evladı gibiydi kedi kardeşimde çok severdi. Telefona format atmasam atardım buraya fotoğraflarını.Aynı sağdaki gibiydi boncuk soldakide kararsız gibiydi.Bunu buldum netten.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1133068/+

    Arkadaşlar kaba su ve mama koyarak kapı önüne bırakalım.Birde çöp konteynırlarına çöpü yavaş atın bir çok kedi olabilir oralarda.
    3 ...
  8. 2246.
  9. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1135493/+

    saklambaç oynamayı beceremezler belki, ama asla hain ve nankör değildirler.
    5 ...
  10. 2247.
  11. Türkiye de hain derler nankör derler çünkü insan denen organizmaya itaat etmez karakterli bir hayvandır. Ödül mamasıyla kandırıp şaklabanlık yaptıramazsınız. Mama verdin diye istediğin gibi oynayamazsın onunla. Çünkü o karakterlidir ve rızkını kimin verdiğini çok iyi bilir.
    4 ...
  12. 2248.
  13. 1 yıldır hayatımda olan, dünya tatlısı bir canlı.

    -ydı..

    çok özlüyorum seni minnoş :(
    9 ...
  14. 2249.
  15. 2250.
  16. Bir hayvan, şu köpeklerden muzdarip olan üzücü.
    0 ...
  17. 2251.
  18. bence bunlar çok gizemli yaratıklar. sizi mi seviyorlar yoksa lutfedip evinizde mi kalıyorlar asla kestiremiyorsunuz. onları çekici yapan bu ilginç gizemleridir.
    1 ...
  19. 2252.
  20. 2253.
  21. 2254.
  22. 2255.
  23. 2256.
  24. 2257.
  25. 2258.
  26. lanet olasi igrenc bir hayvan ozelliklede bir den fazla olursa.
    0 ...
  27. 2259.
  28. daha önceleri de kedi bakmisligim var ama insan evinde büyütmüyosa kedi bakmayı tam anlamiyor.Bebeklerden hicbir farki yok onlara gösterdiginiz özenin aynisini gosterin demisti veteriner ilk aşısında.aldigimiz ilk günden beri hayatimizin vazgecilmez bir parcasi oldu.şimdi minik ogluşum hic büyümeyen bir bebek benim için,yani ben öyle bakiyorum.
    3 ...
  29. 2260.
  30. 2261.
  31. sevmem. saygı duyarım ama. alıp evde besleyenleri asla anlamadım, anlayamayacağım. gereksiz yiyip, sıçıp, yatan bir hayvan.
    0 ...
  32. 2262.
  33. günümüz kızlarının hanzolardan sonrs en iyi yoldaşları olan hayvan.
    0 ...
  34. 2263.
  35. Yavruyken sokaktan alınıp büyüdüğünde sokağa atılan hayvan. Lan bu hayvanlar sokağa atılır mı?

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1143181/+

    Gerçi bir hayvanı zorla eve kapatıp evcilleştirmek ne kadar etik bir davranış o ayrı bir konu.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük