2 yıl oldu ya gideli.Artık evde beslemiyorum kararsız'ım gittikten sonra.Kısırlaştırmamıştım.Saçma olduğunu düşünürdüm hala öyle düşünüyorum.Oda kaçmış bir gün sonra araba altında kalmış.Duygusal biri olarak kendime gelememiştim günlerce.Ondan sonra babamın kedisi vardı boncuk.Dünyanın en tatlı kedisiydi belkide.Oda bir yaşında öldü.Bir gece ansızın birşey oldu öldü hayvan.Oysaki önceki gün veterinere götürmüştük birşeyi yok demişti veteriner.Babam devamlı üzülür aklına geldiğinde.Evladı gibiydi kedi kardeşimde çok severdi. Telefona format atmasam atardım buraya fotoğraflarını.Aynı sağdaki gibiydi boncuk soldakide kararsız gibiydi.Bunu buldum netten.
Türkiye de hain derler nankör derler çünkü insan denen organizmaya itaat etmez karakterli bir hayvandır. Ödül mamasıyla kandırıp şaklabanlık yaptıramazsınız. Mama verdin diye istediğin gibi oynayamazsın onunla. Çünkü o karakterlidir ve rızkını kimin verdiğini çok iyi bilir.
bence bunlar çok gizemli yaratıklar. sizi mi seviyorlar yoksa lutfedip evinizde mi kalıyorlar asla kestiremiyorsunuz. onları çekici yapan bu ilginç gizemleridir.
daha önceleri de kedi bakmisligim var ama insan evinde büyütmüyosa kedi bakmayı tam anlamiyor.Bebeklerden hicbir farki yok onlara gösterdiginiz özenin aynisini gosterin demisti veteriner ilk aşısında.aldigimiz ilk günden beri hayatimizin vazgecilmez bir parcasi oldu.şimdi minik ogluşum hic büyümeyen bir bebek benim için,yani ben öyle bakiyorum.