2 yıl oldu ya gideli.Artık evde beslemiyorum kararsız'ım gittikten sonra.Kısırlaştırmamıştım.Saçma olduğunu düşünürdüm hala öyle düşünüyorum.Oda kaçmış bir gün sonra araba altında kalmış.Duygusal biri olarak kendime gelememiştim günlerce.Ondan sonra babamın kedisi vardı boncuk.Dünyanın en tatlı kedisiydi belkide.Oda bir yaşında öldü.Bir gece ansızın birşey oldu öldü hayvan.Oysaki önceki gün veterinere götürmüştük birşeyi yok demişti veteriner.Babam devamlı üzülür aklına geldiğinde.Evladı gibiydi kedi kardeşimde çok severdi. Telefona format atmasam atardım buraya fotoğraflarını.Aynı sağdaki gibiydi boncuk soldakide kararsız gibiydi.Bunu buldum netten.