Bak komşunun kedisi kırk yıllık manken gibi duruyor gıkı çıkmıyor taş bebek gibi pozlar veriyor yazıklar olsun sana bi fotoğraf çektirtmedin kime çektin de böyle oldun sen bilmem ki asdffghkkgdscvb
arkadaşımın dükkanının önünde beslemeye başladığım hayvan. daha minnacık. adını pakize koydum. ama böyle orası burası mıncırmalık. birde güzel uyuyor ki kucağımda off off.
'kedi haberciliği' adlı yeni bir haber disiplini doğurmasını beklediğimiz şirin yaratık.
tabii bu haberlerde 5N1K kuralından başka kurallar da geçerli:
biraz gerçek, bolca abartma, bolca süsleme, yakıştırma, şirinlik, şirinlik, şirinlik... Şöyle ki:
'kedi haberciliği' adlı yeni bir haber disiplini doğurmasını beklediğimiz şirin yaratık.
tabii bu haberlerde 5N1K kuralından başka kurallar da geçerli:
biraz gerçek, bolca abartma, bolca süsleme, yakıştırma, şirinlik, şirinlik, şirinlik... Şöyle ki:
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1130431/+
Her zaman ki gibi sokakta bulduğum hayvanı bir süreliğine misafir etmiştim ondan kalma bir fotoğraf.Gideceğim gün sarıp ağladığımda o kadar masum olmuştu ki saatlerce sarılıp uyumuştuk.Onlarda canlı onlarda sizi anlıyor.
Sokakta gezer ağaçtan inemeyince tüm mahalle seferber olur 5 katlı binadan düşer ve sağ kurtulur ama inanmak imkansızdır kimse kayda alamamış çünki son olarak yogi olan ve ayı olmayan tek tüylüdür.