Latince ismi "Felis silvestris catus" olan et obur hayvandır. Sosyal ilişkiler alanında master degree yapmışlardır. Boş vakitlerinde kendi kendilerini yaladıkları için "kedi gibi yalanmak" deyiminin ilhamı olmuşlardır. Tükürükleri alerjen madde ihtiva etmesinden ötürü pek kişide alerji ataklarına sebebiyet verebilirler. Haklarında bir çok belgesel film yapılmış olup en meşhuru "Big Cat Diary" (büyük kedilerin günlüğü) dir. Tabi bu belgesel evcil kedileri içermemektedir. kötü kedi şerafettin ve Garfield ise çizgi karakter olarak en meşhur kedilere örnek verilebilir. Bir de Cat Women var ama o başka mevzu.
Arkadaşlar havalar acayip sıcak.Bir kap su ve mama bırakırsanız çok mutlu olur hayvanlar.Sadece kediler için değil tüm hayvanlar için geçerli.Geçen gün köpek neredeyse kurumuş suyu yalamaya çalışıyordu.Teşekkürler.
Sokakta çoğunu ağlamaktan sesi kısılmış halde bulabileceğiniz hayvan. Hani şu bunun ses telleri mi yok da böyle miyavlıyo dediğiniz kedişler var ya onlardan bahsediyorum. Sesi kötü olan bi hayvan görürseniz anlayın ki dertli. Bişiler yolunda gitmiyor.
Özellikle yavruyken gözleri çok hassas olan hayvanlardır. Bu sebeple sokaktaki çoğu kedi görme problemi yaşamaktadır. Basit bir göz damlasıyla sorun halledilebilir.
Bu ufaklık sanırım bir kaç günlük. Gözleri daha açılmamış ve maalesef annesi tarafından ilk başta reddedilmiş. Elimizle beslemeye çalıştık fakat anne sütü almazsa fazla şansı yok dediler. Kara kara düşünürken annesi kabullendi ve Emzirmeye karar verdi. Bir nevi hayata tekrar döndü. Bugünün de kısa kârı bu oldu.
ben 13 yaşlarındayken bizim bakkalın arka tarafında kömürlük gibi bir yer orda dişi bi kedi 3tanede yavrusu var yeni doğmuşlar biz arkadaşlarla okul çıkışı hep oraya giderdik ilk önce bakkaldan ekmek falan alırız onları beslerdik süt bile alırdık büyüsünler diye işte böyle 1 ay geçti yavrularda büyümüştü yine bu kedileri ziyarete gittik okul çıkışı ama bu amk pic kedileri 4ü birlikten üzerimize atladı bacaklarımızı falan hep kana bulamışlardı sonra 2 gün sonra falanda bu pic kediler yuvalarından gitmişti nankörlük diz boyu sen besle evladın gibi bak bunlara bunlar vedalaşmadan gidiyolar işte o gün bu gündür kedileri hiç sevmem hamster veya köpek tercihimdir.
edit:bide tavuk
Yol kenarında bulup çok minik olması sebebiyle "ayy kıyamaaom" edalarıyla eve aldığım canlı. Tuvalet çeşitliliği istemiş olacak ki evde dıpmadığı yer kalmadı. Neyse severim kerataları.
evde beslemesi köpeğe göre daha kolay olan bir hayvan ancak ısırıkları bazen zorlayabiliyor.
kendisine ısırması için oyuncak verdim ama oyuncağı bir yerde unutuyor ve illa elimi ısırıyor.
ısırıklarını bile seviyorum, galiba aşık oldum.
Sözlüğün en popüler canlısı.
Sadece sözlüğün de değil tüm sosyal medyanın.
Kedisi olan kendisini şirin sanıyor en çok ona uyuz oluyorum Ama genel olarak ben zaten sevmiyorum bu hayvanı.