Türkiye de hain derler nankör derler çünkü insan denen organizmaya itaat etmez karakterli bir hayvandır. Ödül mamasıyla kandırıp şaklabanlık yaptıramazsınız. Mama verdin diye istediğin gibi oynayamazsın onunla. Çünkü o karakterlidir ve rızkını kimin verdiğini çok iyi bilir.