Türkiye'de Ocak ayında 31 günde 36 sı öldürülen, eşi ve babası tarafından öldürülme ihtimali tanımadığı biri tarafından öldürülme ihtimalinden 100de 90 daha fazla olan canlı.
kadın hayattır. bu kadar, kadın her zaman el üstünde tutulmalıdır; kırılgan yada aciz oldukları düşünüldüğünden değil, kadının hayatımız olduğunu bildiğimiz için. kadın erkekten daha çok bilmelidir, daha çok okumalıdır, daha iyi kazanmalıdır, her şeyi erkeklerden daha iyi olmalıdır. çünkü zaten gündelik hayatta uğraşmak zorunda oldukları barzolar vardır ve yine de bunu tolere etmiş sayılmayız erkek milleti olarak.
insanın iki yarısından biri. Çok çok eskiden kadın ve erkek tek bir bedende yaratılmışlar. Lakin tanrılar onun gücünden korkarak insanı iki parçaya bölmüşler. O günden sonra her insan diğer yarısını arar olmuş. Bulanlar aşkla bağlanmış diğer yarılarına. Bulamayanlar ise eksikliğini hep hissedecekler.
evet başlangıçta homo sapiens denen maymun türünün dişisinden fazlası değildi ama aklı ve içgüdüleri takip eden evrimsel süreçte kadın bambaşka bir şeye evrilmiş, başka bir homo sapiens olmuştur, erkeği gibi değildir. özellikle 21. yüzyılın ortalama kadın tasarımı, kokusu, ışığı, aurasıyla çok hoş, çok daha estetik bir varlıktır ve erkeğinin çok daha ötesindedir diye düşünüyorum.
hal böyleyken, demem odur ki beyler, kadınsız geçen zaman boşa geçmiş zamandır.
erkek cinsiyetinden daha fazla olarak götü kalkmışlığın ve kendini bir bok sanmışlığın hakim olduğu cinsiyettir. çünkü, erkeklerin kadınlardan ilgi görmesinden çok daha fazla olmak üzere, kadınlar erkeklerden ilgi görür ve "gelişmemiş, olgunlaşmamış insan, özgüven ve özdeğerini başkalarının söylediklerine, davranışlarına göre belirler" prensibiyle hareket edecek derecede cahil ve gelişmemiş bırakılmışlardır. cinselliğin afrikası olan türkiye'de, bu gerçek çok daha bariz biçimde görülmektedir.
Kadın malum zihniyetin tarifi gibi sadece annelik vasfından ibaret değildir. Olmamalıdır.
kadın mühendistir,öğretmendir, doktordur, avukattır, bankacıdır, bilim insanıdır.