evet başlangıçta homo sapiens denen maymun türünün dişisinden fazlası değildi ama aklı ve içgüdüleri takip eden evrimsel süreçte kadın bambaşka bir şeye evrilmiş, başka bir homo sapiens olmuştur, erkeği gibi değildir. özellikle 21. yüzyılın ortalama kadın tasarımı, kokusu, ışığı, aurasıyla çok hoş, çok daha estetik bir varlıktır ve erkeğinin çok daha ötesindedir diye düşünüyorum.
hal böyleyken, demem odur ki beyler, kadınsız geçen zaman boşa geçmiş zamandır.