kimseye emanet olması gerekmeyen, kendi başına bir bireydir kadın. sakil, acınası, zayıf veya eksik olmayan, düşünceleri, fikirleri, hayalleri, istekleri, beklentileri olan bir insandır.
istisnasız hepsi parası olan erkek ister.
herşeyi erkekten bekler, çıkma teklifini o etsin, özel günleri ilk o hatırlasın hediye alsın.
iradesine sahip çıkabiliyor diye kendini kutsal zanneder.
anne olabilenleri kutsaldır.
hayatta iki şeyden savaş çıkar; para ve kadın..
en fazla 1 hafta zaman geçirin daha fazlası her ikinizide bozar..
Aha bu kadınların değeri hiç bilinmiyor. Bilinmiyor derken bu erkeklerin kimisi fazla değer veriyor kimisi hiç vermiyor. Yani kimisi sağlıklı, gayet eli iş tutan kadına fazla önem ve değer verip otobüste yer veriyor. Yanlış. Kimisi tecavüz ediyor, aşağılıyor yanlış. Kadının değerinin tam oturması için üçüncü bir cins olması gerek şu hayatta. Çünkü biz erkekler yüzünden ya götü çok kaldırılıyor haketmediği halde ya da her türlü fiziksel ya da psikolojik işkenceyi görüyor.
Yani bakın üçüncü bir cins düşünün. Erkek ve kadın dışında. Buna beta diyelim. Beta cinsi hem kadınlardan hem erkeklerden hoşlansın. Ama kadınlar betadan hoşlansın. Erkekler betaları geçmek için gerçekten adam olurlar, kadınların da talepleri az olduğu için bu sefer götleri azıcık iner. Kurtuluş betalarda. Yoksa erkek kadın ilişkisi iyi yerlere gitmiyor. Nerede aşkı için dağ delen adamlar, nerede hoşlandığı adamlar pencere altından geçerken mendil atan kadınlar. Ama betalar hiç olmayacak. Adam gibi adam, kadın gibi kadın olun. Hepimizin yararına.
ne bu kadar uğraşıyorsunuz kadın da erkek gibi bir insan sonuçta Allah katında. Alfred de Musset' in sözünü hatırlayın olduğu gibi kabul edin orada tek cinsiyete yönelik denilmiş ama bence hem kadın hem de erkek için geçerli insanı değiştiremezsin kabul etmek gerek olduğu gibi.
sevdiği kadını banyodan sonra dizine oturtup saçlarını taramamış insanların tüm gün aşağıladığı, çevresinde en fazla 2-3 kadın olan insanların bile aptal olarak genellediği varlıktır. insan tanımadığını bu kadar kolay karalamamalı. evet çoğunda inceden bir evlilik hayali sezilebilir fakat bunu aşağılık bir düşünce yapan bir neden yok ortada, evlenmezsin olur biter.