"her şerde bir hayır var "sözü nü bir kere daha haklı çıkartan skandal.bu olayın patlaması anti siyonist ve anti batıcı bakışa güç ve ivme kazandırdı.daha önceden sloganvari ya da demode görülen soğuk savaş söylemleri tekrardan geçerlilik ve hakkaniyet kazandı. neo sosyalist fakat anti emperyal duruşun şahlanışına ve sahalara dönüşüne zemin hazırlayan önemli bir kilometre taşıdır bu olay.
özellikle batılı sözde devlet adamlarının türlü sapıklık ve pedefoli belgelerinin ayyuka çıkmaması adına, hesapta öldürülmüş ağrı bir sapık!
bunun ölmemesi, yokedilmemesi gerekirdi!
allahın laneti, bunun ve bu işin içersinde yer alan her kim varsa üzerlerine olsun.
bu meselenin ayyuka çıkmaması için uğraşanların da! amin.
Öldüğünü zannetmiyorum. Bu şerefsiz yüksek dereceli mason hatta illüminati üyeliği de olabilir. Gizli kliniklerde yüzünü falan değiştirtip bir yerlerde zengin emekli kisvesiyle yaşamaya devam ediyordur. Tahminimce kanada, güney amerikanın elit muhitleri veya arap ülkelerinde günü gün ediyordur.
--spoiler--
yahudiler buna modern muhammed demeye başladı.
--spoiler--
yahudiler istedikleri kadar islam'a ve Araplara kara çalmaya çalışsın Gazze'deki vahşet ve epstein sapkınlığından sonra artık batının halkları gözünde hedef gösterilen Müslümanlardan bile daha cani bir konuma indirilmiştir. bu saatten sonra içi boş teraneler ya da Holokost edebiyatından medet ummak bu şeytan dölü lanetli ırkı bırakın masum ,insan nazarıyla görmeye bile yetmeyecektir.
yahudiler buna modern muhammed demeye başladı.
niye mi ? çünkü hepsi orospu çocuğu.
allahın dingilleri bizim her boku yunana itelememizi çalmışlar.
6 şubatta çalınan mozaikler yetmemiş demekki.
bunlar ve bunların yaptığı sapkınlıklar her daim gündemde kalmalı ve diri tutulmalıydı oysa!
ama yazılı ve görsel basının hiç de umrunda değil.
önümüze sunulanın gündemini yapmak ahmaklığındayız birçoğumuz!!!
''bütün bir kainat muşamba dekor,
bütün bir insanlık yalana teslim.''
müslümanları gömmek için bahane arayanlara şok olarak gelmiş bir herif.
ama sorsan hepsi insani hepsi mantıklı hepsi adaletli.
sikeyim sizin adaletinizi.
Kimi arkadaşların zannettiği gibi zeki bir adam falan değil. Abd gibi bir memlekette Herif lise mezunu.
Bu adam kuşaklardır heretik bir yahudi inancına sahip (çok büyük olasılıkla). Bu tarikatın adamlarınca koruyup kollanmış. Küçük kızlara ilgisi gençliğinde de var muhtemelen bunun sebebi mikropenis olması. En nihayetinde mossad bunu üst level adamlara kumpas ve şantaj yapmak için kullanmış.
Yakayı ele verince de imha ettiler. Kaçırılmasını gerektirecek bir sebep yok.
Ailesinin avrupa kolu avusturyalı ressam ağabeyce tamamen imha edilmiş.
epstein belgelerinde şok edici ayrıntı!
çocukları asit banyolarında mı yok etti?
belgelere göre Epstein 1250 LT sülfürik asit satın almış. Özel adasında bu miktarda asit ne için kullanılmış olabilir?
https://x.com/Mehmetali_Onel/status/2020768429888733320