aynı anda farklı noktalardan büyük bir yangın.
belli ki terör örgütünün işi, allah belalarını versin.
bu arada türk hava kurumunun elindeki yangın uçakları hala kullanılmıyor. çünkü tarım ve orman bakanlığı yangın söndürme ihalesini elinde yangın uçağı olmayan firmaya vermişti.
firma hala yangın uçağı temin edememiş.
zaten helikopterler de gece uçamıyor. izmir'in işi allah'a kaldı.
(bkz: yangın uçağı olmayıp yangın söndürme ihalesi almak/#41835725)
yani gece yapacak bir şey yok...yukarıda da dediğim gibi izmir bu gece allah'a emanet...
edit2: tekrar etmekte fayda var, türk hava kurumu'nun elinde gece uçuşu yapabilen aktif halde 3 yangın söndürme uçağı var. ama bu uçaklar hangarda çürütülüyor. neden bu uçakları havalandırıp gece boyunca müdahale etmiyorsunuz?
Kordon' da faytonlar hâlâ devam etmekte. Hani kaldırılmıştı? Atları rehabilite edip geri yollamışlar galiba kırbaçlanıp, insan taşıma işine.
Çöp içinde yahu. Çöp içinde. Konak pier' in önünden geçerken bile kanalizasyon kokusu alabiliyorsunuz.
Otobüste bebeğiyle ayakta duran adama yer verilmiyor. Yeri Biz verdik merak etmeyin.
Tramvayda iğrenç bir kavga çıktı gece. Medeni izmir nerede? Duraklarda Icip içip birrine sataşıp , igrenc kahkahalar atan kadınlar mı dersiniz? Yanindaki 1.50 boyundaki mini elbiseli tombalak kadina baktılar diye kavga çıkaran adamlar mı dersiniz? istanbul' u özledim ilk kez.
Bende izmirliyim. Her yerinde anım var bu şehrin. Bu gelişimde üzüldüm. izmir bitmiş gitmiş. geçmiş ola.
türkiye'nin batısında bulunan bir şehir. doğduğumdan beri bu şehirdeyim. burada doğdum burada büyüdüm. izmir kötü kardeşim, izmir pis. sakın ola gelmeyin bu taraflara pişman olursunuz.
Biraz abartılmış bir kenttir. Zira ne kadar neşeli gözüken bir kısmı olsa da varoşu tam varoştur. Özgürlükçü gibi gözükselerde, bir yanları hep tutsaktır. Suç oranının yüksekliğide cabasıdır. izmir okadar da yaşanılası değildir.
Çocuğun bebek arabasıni yıkamıştık, parçaları takıyordum binanın içinde. Anasını... nasıl sallandim. Yuksek değildir de biz cok yuksek katta olduğumuz için ondan cok sallanıyor burasi.