izmir

entry6803 galeri
    6074.
  1. dünden beri cayır cayır yanan şehir.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1890203/+

    dün karabağlar'da başlayan orman yangınları, menderes ve seferihisar ilçelerine de sıçramış.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1890206/+

    birkaç saat önce bornova'dan paylaşılan bir fotoğraf;
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1890207/+

    izmir'in dağları bu şekilde;
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1890208/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1890209/+

    şöyle de bir video var;
    https://streamable.com/n6t3t

    bu da yarım saat öncesi;
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1890235/+

    aynı anda farklı noktalardan büyük bir yangın.
    belli ki terör örgütünün işi, allah belalarını versin.

    bu arada türk hava kurumunun elindeki yangın uçakları hala kullanılmıyor. çünkü tarım ve orman bakanlığı yangın söndürme ihalesini elinde yangın uçağı olmayan firmaya vermişti.
    firma hala yangın uçağı temin edememiş.
    zaten helikopterler de gece uçamıyor. izmir'in işi allah'a kaldı.
    (bkz: yangın uçağı olmayıp yangın söndürme ihalesi almak/#41835725)

    edit: bakın bakan bey ne diyor; "sabah saatlerinde müdahale edeceğiz..."
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1890232/+

    yani gece yapacak bir şey yok...yukarıda da dediğim gibi izmir bu gece allah'a emanet...

    edit2: tekrar etmekte fayda var, türk hava kurumu'nun elinde gece uçuşu yapabilen aktif halde 3 yangın söndürme uçağı var. ama bu uçaklar hangarda çürütülüyor. neden bu uçakları havalandırıp gece boyunca müdahale etmiyorsunuz?
    19 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük