insanı güzel diğer her şeyi kötü olan şehir. bu belediyeler çok merak ediyorum ne yapıyor bu izmire? istanbula beton şehir diyorlar ama izmir tam bir beton yığını olmuş ellerinden gelse denizede ev yapacaklar. bir tane estetik özelliği olan bina, ev vb yok. yozgatın saat kulesi inanın izmirin saat kulesinden daha güzel. vapura bindiğinizde o çirkin gri manzaraya tanık olacaksınız. azıcık süsleyin be kardeşim. bursa gibi beton yığını. istanbula kurban olun.
izmirin bakımsız olduğunu katılıyorum ama ak parti türkiyenin en büyük 3 şehrini nasıl dolandırırdı orasını bilemem. izmirde doğmuş büyümüş biri olarak chpnin kendini silkelemesi lazım.
Açıkçası ülkenin en gururlu ilidir. Geri kalmak pahasına, hizmetlerden verim alamamak pahasına istemediği insanı şehrinde bulundurmuyor, ona oy vermiyor.
Burada insanlar hizmet nedir? Nasıl bir şeydir? bilmiyorlar bile. Her geldiğimde hallerine üzülüyorum. Kordon desen deniz çöp içinde. Ilcelerin kaldırımları acayip kötü, yollar minicik. Çocuğun bebek arabasını kaldirima çıkaramıyorum kaldirimlar küçücük. Korkunç yani. Izmirliler kendilerine bunu layık görüyorsa benim diyebileceğim hiçbir şey yok. Güzelim şehrin yıllardır aynı yamuk çiviyi çakan chp' ye oy vermesi çok acı. Birileri pastadan yiyor diye kurunun yanında yaşta yanıyor bence. izmir' in hali kötü.
Korkmayın izmirli kardeşlerim. Mini şort her yerde serbest. Belediyenizi ak parti alsa sadece medeniyet görürsünüz. Kemeraltı bile bitmiş , yoldaki taşları bile kırık çıkık. 20 kere takılıyorsunuz . istanbul' u da ekrem imamoğlu aldı ya ben diyeyim bize de yazık oldu. Neyse . Bu chp belasindan bir gün kurtulmak ümidiyle. Güzelim ülkemizin değerini bilelim. Izmir artık hiç güzel gelmiyor bana.