çok sevdiğim bir şakası var, bazen aman nereden görecek diye ben de çaktırmadan yapıyorum o şakayı. hemen yakalıyor ve belki utanırım diye açık artılıyor. benim şakalarımı da başkaları yapıyor kanki, ben bir şey diyor muyum?
elinde tespih cebinde uğurlu altılı kalemi ağzında malbuş cigarası ile çay ocağında çay bardağında kahvesini içiyordur. irem diye yazılır birader diye okunur herkes akıllı olsun..
(#47729974) girmiş olduğu bu entry sonrasında kendisine bir çay ısmarlayıp aynı zamanda felsefemi daha da geliştirmek anlamında uzun uzun felsefe konuşmak istediğim değerli yazar.