çok sevdiğim bir şakası var, bazen aman nereden görecek diye ben de çaktırmadan yapıyorum o şakayı. hemen yakalıyor ve belki utanırım diye açık artılıyor. benim şakalarımı da başkaları yapıyor kanki, ben bir şey diyor muyum?
tartışmaya bakınca tam müge anlı konusu desem hafif kalır.
bu kadar basit olmak için ameliyat mı oldunuz? yok yani... bu durum insan doğasına ters bir durum da ondan merak ettim.
yok patlıcan yok şirdan dolması, o öyle dedi bu böyle dedi vs kıl tüy konusu.