hotchner from bau

entry705 galeri79
    51.
  1. Entry'lerini büyük bir keyifle takip ettiğim yazar. Bir kaç kişi ile birlikte kendisiyle aynı dönemde birşeyler yazıyor olmaktan mutluyum. E bir de Galatasaray'lı tabi. Var olsun.
    2 ...
  2. 52.
  3. 53.
  4. kendisini sevenlere teşekkür eden, saldıranlara da polemik saldırı kalkanını bu gecelik açtığını belirtmek isteyen yazar. tabi ki entrylerini gördüğüm biri yazarsa ve cevap hakkı doğarsa değerlendiririm, o istisna.

    edit: harf hatası düzeltildi.
    2 ...
  5. 54.
  6. ayrıca şu andan itibaren, tüm ricalarına karşı gelerek, kendisine eski nickiyle seslenenlere zaman ve sabır ayırmamaya karar vermiş yazar. ufacık bir rica ettim onu bile çok gördünüz. ne diyeyim ki size ?
    1 ...
  7. 55.
  8. 56.
  9. günaydın kanka, oylamalar için teşekkürler.
    1 ...
  10. 57.
  11. çok hassas bir yazar olduğu için balık burcu olduğunu düşünüyorum.
    0 ...
  12. 58.
  13. Polemiklere girmeme, böylece zaman ve sabır kaybı yaşamama huyunu ısrarla sürdürecek olan yazar. Saygılarımı sunarım.
    0 ...
  14. 59.
  15. tahminimi belirttim, polemiğe girmedim zaten. mesaj alımı da açık olsa burcunu soracaktım.
    1 ...
  16. 60.
  17. Hala az önceki huyundan zerre sapmamış yazar. Mutlu ama uzak olun. Ben gider. Hadi öptüm.
    0 ...
  18. 61.
  19. sana saptın diyen yok zaten. aman hadi bay bay. nick altına her girilen entrye de bir cevabı var.
    2 ...
  20. 62.
  21. Allem de edilse kallem de edilse çatır çatır polemikten uzak kalacak olan yazar. Siz de parmaklarınızı yoruyorsunuz boşuna, yazdıklarınız görülmüyor. Hadi iyi akşamlar.
    0 ...
  22. 63.
  23. Net bir biçimde belirtmek ister ki bütün popüler ve kanka yazarlar tüm yazarları örgütleyip kendisine karşı dursa da ve eksilese de sözlükte yalnız kurt olarak yazmaya devam edecek yazar.
    Beni sevmiyorsunuz çünkü saygı ve format çerçevesindeki eleştirilerime tahammül edemiyorsunuz, sizin gibi kankacılık oynamıyorum, hatalı yazarları desteklemiyorum.
    Benim içim rahat peki sizinki ?
    Kötü adama el sallayın hadi bakalım. Mükemmelsiniz siz.
    0 ...
  24. 64.
  25. Ayrıca sözlüğün en gıcık, en kötü yazarıdır. Yazdım işte, şimdi rahat bırakın beni !
    0 ...
  26. 65.
  27. Olum sana yazan ve sataşan yok zaten. ikide bir Kendi nick altını uplayıp etkileşime girmek isteyen, popülerlik kasmak isteyen bir halin var çok uzun süredir. Ve bunu güya istemiyormuşsun gibi lanse ediyorsun ama iyi ya da kötü eleştiriler alarak sözlükte konuşulmak istiyorsun. Üst üste nick altı giriyorsun kendine sürekli ve hep aynı şeyleri söylüyorsun.
    4 ...
  28. 66.
  29. Bu herif seri katil olursa güzel kadınları öldürüp buzdolabında biriktirir.

    O potansiyel var.
    0 ...
  30. 67.
  31. 68.
  32. 69.
  33. '' black bird dizisini izlemiş olan var mı ? '' sorusunu yöneltmek isteyen sözlüğün çoğunun ciddi ve ölçülü olduğu için nefret ettiği yazar.
    1 ...
  34. 70.
  35. Bir zamanlar depresyondaymış sanırım. Oradan vurunca çok üzülüyor gibi. Bir de küsünce barışmıyor olabilir.
    Dip not: Hepsi diğer entrylerden birleştirip kurduklarım.
    Daha dip not: yanılıyor da olabilirim tabi.
    Kıyıda köşede kalmış bir şeyler: iyi ve depresyonuz yazmalar.
    0 ...
  36. 71.
  37. bir zamanlar değil 20 seneyi aşkın süredir depresyonda olan ve insanlarla gerçek ve sanal hayatta gelişen ilişkilerinde ruhuna aldığı yaralardan ötürü depresyonunda herhangi bir gerileme olmadığı gibi artış söz konusu olan yazardır. bu gidişle de biteceğini sanmasam da sadece kontrol altında tutabileceğimi sanıyorum. eğer bir gün biterse de mutlaka başkalarının tavır ve karşılıkları bunda etkili olacaktır. sadece benim çabam yetmiyor.
    saygılarımı sunarım.
    2 ...
  38. 72.
  39. sözlük yazarlarından ufak bir ricası olan yazar.

    - beni sevmeyen sayın yazarlar, beni sevme ve sevmeme hakkınız vardır, ikisine de saygı duyarım. ama bana çok hakaret edip iftira atıyorsunuz. lütfen bu yanlışa bir son verin. ben de çoğunuzu sevmiyorum ama size hakaret etmiyor ve iftira atmıyorum. lütfen kırmadan ve kırılmadan yaşayalım.

    saygılarımı sunarım.
    2 ...
  40. 73.
  41. ufak bir duyuru yapmak için sözlük yazarlarının birkaç dakikasını rica eden yazar.

    - arkadaşlar, neden çoğunuzun beni sevmediğini ve seri eksilediğini çok iyi biliyorum. bana olan nefretiniz ve eksi oylarınız beni prensiplerimden, sevdiğim yazarları sevmekten, sevmediğim yazarları sevmemekten vazgeçirmeyecek asla. siz beni seri eksilemeye devam edin ama tüm entrylerimi eksi oylasanız da, bütün entrylerim en kötü entryler arasına girse de burada olacağımı bilin. beni yenemeyeceksiniz. bunları kime yazdığım da bellidir.
    horatio caine' in dediği gibi: '' we never close ''. hadi öptüm.

    kankacılık ve ölçüsüzülükten uzakta, sözlükte tek başına kalsa da yazma aşkı sönmeyecek yazar. çabuk koşun eksileyin, kimse eksik kalmasın.
    2 ...
  42. 74.
  43. birbirinin aynısı sik sok entryleri binlerce kez yazmasına rağmen hala beni yenemeyeceksiniz şu bu diye boş yapan yazar. bebeğim kimsenin seni yenmek gibi bir derdi yok merak etme, kaale almıyorlar seni, bil istedim.

    ayrıca tek başına kalsa da yazmaya devam edeceğini söylemişsin ya, ulan bi sen bi bez bebek nana birde temenujka (platonik aşkın) kaldı. temenujka'yı yakından tanıyan birisi olarak sana bi tüyo vereyim ama, sen nasıl ki galatasaraylı olan herkesi iyi olduğunu sanıp kötülüğünü görmezden geliyorsan, aynı durumun beşiktaş versiyonu da onda var. yani bir fırsatın olsa bile olduramazsın.

    iyi sabahlar, öptüm...
    4 ...
  44. 75.
  45. ayrıca başlığının zaman zaman sol frameden kaybolduğunu fark eden yazar. ben böyle bir şey istediğimi hatırlamıyorum. saygı ve format çerçevesinde hakkım olan istediğim zaman nick başlığım altına yazma, yazılması hakkını/ haklarını kaybetme niyetim yok. lütfen kim yapıyorsa şuna son versin. teşekkür ederim.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük