- beni sevmeyen sayın yazarlar, beni sevme ve sevmeme hakkınız vardır, ikisine de saygı duyarım. ama bana çok hakaret edip iftira atıyorsunuz. lütfen bu yanlışa bir son verin. ben de çoğunuzu sevmiyorum ama size hakaret etmiyor ve iftira atmıyorum. lütfen kırmadan ve kırılmadan yaşayalım.