ayrıca başlığının zaman zaman sol frameden kaybolduğunu fark eden yazar. ben böyle bir şey istediğimi hatırlamıyorum. saygı ve format çerçevesinde hakkım olan istediğim zaman nick başlığım altına yazma, yazılması hakkını/ haklarını kaybetme niyetim yok. lütfen kim yapıyorsa şuna son versin. teşekkür ederim.