yaz tatilini sakinlik ve huzurla geçirmekte olan, bu şekilde geçirmeye devam edecek, huzurunu bozacak herhangi bir polemiğe gerçekte de sanalda da karışmayacak olan yazar. iyi günler dilerim herkese.
kimse hatalarını ve sorunlarını kabul etmezken neden böyle bir şey yapması gerektiğine anlam veremeyen yazar. mesela benim yaşadıklarım kimsenin umurunda mı ? değil. o halde aynı rotaya devam ediyorum.
Kesinlikle ve kesinlikle pazar gününün güzelliğini mahvedecek polemiklere girmeden, huzur içinde yazacak, kulübü yıldızları kazanmış olan yazar. Saygılar herkese…
yazdıklarında sağlam ve iyi karakterinin esintileri var , insanlar hakkında bazı şeyleri erkenden çözmüş olması belki iyidir, belki kötü ama farkındalık düzeyi yüksek bir şekilde yaşamak gerçekten zordur.
şüphesiz bir hou başlığını yüz metreden tanıyabiliyorum artık... korku,gerilim v.s filmlerinden bir tipleme bir hareket varsa *
kendin gibi iyi insanlarla karşılaşman ve mutlu kalman dileği ile.
yorulup yıprandığı için bir süre boyunca kılıcını toprağa gömüp çadırına çekilecek olan yazardır. lütfen bu süreçte bana saldırmayın. bunu rica etmeme rağmen yapacak olana da hangi dilde anlatsam yeterli olmaz zaten.
sevgiler, saygılar...
sözlükteki herkes kendisinden nefret etse de, iftira atsa da, hakaret etse de, tahrik etse de, saldırsa da, sıraya girip topluca eksi oylasa da prensiplerinden sapmadan, saygı ve format çerçevesinde yazmaya devam edecek ve gerekirse yalnız kurt modunda gerçek ve sanal hayatta varlığını sürdürecek olan yazar.
haydi bunu ve bugün yazdığım tüm entryleri de sırayla eksileyin, zaten hiç vakit kaybetmiyorsunuz bu konuda. tebrik ederim sizi.
'' lütfen benden nefret edin ve seri, topluca eksilemeye devam edin '' demek isteyen yazar. bu sözlüğe devam etmemi engellemeyecek ama, bilin. haydi eller fareye !