hamster beslemek

entry9 galeri6
    1.
  1. bir senedir deneyimlediğim üzere zordur.

    gün boyu uyuyan hayvan gece maratone gidecek gibi koşmaya başlar. anlamsız sesler çıkarır.

    ikinci hamsterım, küçükken aldım, evcilleşsin diye canım çıktı, tüm elimi kemirdi kanattı nankor.
    1 ...
  2. 2.
  3. evinizde t-rex beslemekten daha yorucudur.

    unique isminde gri bir gonzales cinsi hamsterım var. 2 aylıkken aldığım hayvana, 6 aydır alışamadım.

    bana yaklaşımı ısırması agresifliği, tüm sevgime karşın dinmedi. seri katil olacak yakında.
    1 ...
  4. 3.
  5. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1344675/+

    3-4 sene önceydi göçüp, gitti ondan kalan son videomu da sesimi ifşa etmemek için gif e dönüştürdüm. Seni unutmadık. Syrian cinsi beyaz erkek galiba cins. Önemi yok kafesi görüyorsunuz, kafese uyuması dışında koymadık hiç evin içinde neşesi iyiydi kafeslere kapatılacak bir hayvan değildi, sevimli poncik adı da pamuk idi...
    Şimdi ne şiirler yazardım sana ama yaramı deşmek istemiyorum, paylaşıyım da buralara bir izi de burda kalsın hoş gerçi 748 fotoğrafın nasıl silindiğini anlamadım ama seni hatırlatsın her seferinde bu uludağ.
    3 ...
  6. 4.
  7. Köpek beslemekten sonra en çok istediğim şeylerden biri de hamster beslemek. Halihazırda beslemişliğim, hatta yavru almışlığım bile var. Şu aralar yeniden nüksetti hamster sevgim. Şu nasıl beslenmez ki ellere bak tipe bak delirecem.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2099653/+
    0 ...
  8. 5.
  9. 6.
  10. beslenecek en son hayvanlardan birini beslemektir. gidin köpek besleyin kedi besleyin ya da kuş besleyin hadi onu da geçtim eve at alın onu besleyin ama bu nedir abi? fareden farkı yok hayvanın. insanlar gerçekten ilginç. yazık...
    1 ...
  11. 7.
  12. 8.
  13. 2010 falandı herhalde, arkadaş bakamıyorum dedi, bana verdi, söylemedi de amk bunlar kış uykusuna yatıyor diye. neyse yoğun da bir dönemdeyim, 3 gün üst üste hayvanı aynı yerde uyurken gördüm, tam da emin olamadım ama öldü herhalde dedim. abimle yaşıyorduk, o da aynı düşünmüş, neyse. en son baktım yine aynı yerde yatıyor, dürttüm baya pipetle falan. öldüyse dokunamam çünkü. neyse artık dördüncü gün aldım kafesi, çöpe götürüyorum, tam atıcam bu kamil bir esnedi! aklım çıktı amk ölü dirildi diye! sonra araştırdım kış uykusunda kolay kolay uyanmıyorlarmış, ondan dürtmelerime karşılık vermemiş. canlı hayvanı çöpe atacaktık amk. sonra 2 sene falan daha takıldı bizle, zamanının %90'ını uyuyarak geçitiyordu kamil. bir noktada gerçekten öldü tabi.
    1 ...
  14. 9.
  15. farenin yanına sokamıyorum yer diye ya.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük