korona sürecinde sıçıp batırmış kanaldır. evdekiler bazen izlediği için arada denk geliyorum. dün gördüm, esnaf bitti, çoğu dükkanı açmıyor, işsizlik var, ekonomi kötü alt metinli haberler vardı. e sormazlar mı adama, üç ay önce her yer kapansın, karantina uygulansın, sokağa çıkma yasağı uygulansın diyen disney channel mıydı? dedikleri oldu, şimdi de soruyorlar allah allah esnaf niye bitti.
muhalifin çomarı da çekilmiyor dedirten kanaldır. adamlar salgın kontrol altına alınsın diye, izahi şekilde karantina diyor, bunda sorun yok. aklı olan herkesin savunduğu fikir idi.
yine adamlar pandemiden önce batan ekonomiye, pandemi ile dibe doğru giden ekonomiye atıfta bulunuyor. işsizlik almış başını gitmiş, iflaslar ha keza öyle, bunu yapar yapıyor. ee yalan mı ??.
ama çomar muhalif bu durumdan kanalı sorumlu tutuyor. valla sol partiler iktidar olamıyorsa, bu çomar muhalifler yüzüne olamıyor.
eski erbakan'cı levent gültekin'in, ergenekon skandalı şakşakçısı iso'nun, açılım saçılımcı şirine'nin, abant toplantısı tutkunu murat sabuncu'nun, ordu düşmanı ayşenur'un, attila ilhan karşıtı envoş'un, hayko bağdat pkk'lısının kankası ve yetmez ama evet'çi özlem'in görev yaptığı ve "birleşik kürdistan'ı kuracağız" diyen yılmaz güney'in belgeselini yayınlayan atatürkçü (!) kanal.
bu iğnelerin kemalizme (atatürkçülüğe ) verdiği zararı ne pakdil soysuzu ne fesli götveren ne fettoşçu tezcan ne yusuf kaplan osmanlıperesti ne turgay sığırı ne jöle beyinli yiğit ne de pazarcı kılıklı mehterci ayı vermiştir. (ne de bir başkası )
Sabah Almanya muhabiri bağlandı yayına ve Almanya basınındaki Türkiye ve Türkiye de Yaşanan güncel Olaylara ilişkin yorum ve düşünceleri aktardı. Alman basınızda çıkan haberler halk tv Nin Erdoğan karşıtı muhalif Söylemleriyle tıpatıp aynı idi.
Bu normal mi sizce?
Türk askerinin Azerbaycan'da bulunmasına "şov" diyen, islam'a dair en ufak şeylere dahi tahammülü olmayan, bariz iktidar düşmanı, mit personellerinin kimliklerini ifşa edecek kadar haber ahlakından bi haber chp yandaşı bir kanal.
Abuk subuk tartışmalara da şahit olacağınız bir kanal. Mesela oturup rte neden gazi Kemal'e "cumhuriyetin banisi" dedi? Ciddi ciddi bunun üzerinden tartışıp bani (bina eden, kurucu) kelimesini kullandığı için Tayyip Erdoğan'ı arapça sevdalısı ve gazi kemal düşmanı ilan ettiler. Oysaki sunucu hanımın ismi ve cumhuriyet kelimesinin kökeni dahi arapça. işte böyle bir kokona yönetiyor haber programını. Vakit kaybı.
Edit, bahsettiğim kokona haber programını değil başka bir programı sunuyormuş.
59 yaşındaki bir adam halk tv aracılığıyla kaldığı depodan alinip bir otele yerlestirilmis. A haber'e ve show tv'ye göre ülkemizde her sey güllük gülistanlik. Halk tv'yi tebrik ederim.
Muhaliflerin tarafından Doğru ve tarafsız olarak lanse edilen televizyon kanalıdır.yerseniz.
Son 2 gün bu kanalı izledim.bakalım chp belediyelerinin grevleri ile ilgili haber yapacaklar mı diye.ne kadar doğrular,ne kadar tarafsızlar diye deney yaptık.
Sonucu açıklıyorum: bir kere bile değinmediler.grevin g harfi bile geçmedi.
Ayriyeten son günlerde bir haber okumuştum.spikerlerinden birini ibb ile ilgili kötümser haber yapmaya kalktığı için işine son vermişler.
Sorarsanız basın özgürlüğünü kısıtlayanlara karşılar tabi.medyaya siyasi baskı olmaz da derler tabi.
Muhalifler üzerinde inanılmaz bir etkiye sahip parti kanalı. Yapılan her haber araştırılmadan peşinen doğru kabul ediliyor. Muazzam bir manipülasyon aracı.