Nihat Genç'in deyimiyle "halkların tv'si" olmuş kanaldır. Levent Gültekin, Şirin Payzın, AKP'nin 2011 öncesini öve öve bitiremeyen muhafazakar-liberal Taha Akyol gibi tiplerin at koşturduğu yerdir.
sevmediğim bir kanal ama bugün efsane bir yılbaşı programı hazırlamışlar. yıldızlar geçidi var, merkez sol cenahta müzik diyince akla kim geliyorsa hepsi orada. ben de tabii tolga çandar ve selda bağcan üstatlar için izliyorum.
bugün akdenizli iki üstat çıktı, keyifle dinledim. ben kürt mürt bilmem. birkaç karadenizli, birkaç alevi sanatçı da çıktı. karadenizliler ve aleviler de aynı şeyi düşünüyorlardır muhtemelen.
antierdoğanizm, psödokemalizm, halkların kardeşliği safsatası propagandası yapan y-chp kanalı. ak partili olmasanız da, recep tayyip erdoğan'ın kişiliğini veya siyasetini beğenmeseniz de devlet büyüğünüze vatanî bir görev olarak saygı gösterin. sonuçta cumhurbaşkanı olarak seçenler halk olarak bizlerdik. ne zaman bu kanalı ailem açarsa ben gelince direkt aljazeera'nin ingilizcesini açıyorum.
not: hiçbir partiyi desteklemiyorum, propagandasını da yapmıyorum. atatürk ilke ve inkılaplarına bağlıyım.
bugünkü ümit özdağ' ın mansur yavaş adaylığı konusundaki görüşlerini yayınlayamayan sözde tarafsız kanal. muhalif tarafın a haber' i de bu işte, al birini vur ötekine.
özgürlükçü bir kanal olduğu söylenemez. a haber de halk tv de kendi bağnazlıklarını dayatıyorlar. maalesef bu ülke gerçek demokrasiyi hiç göremeyecek kanaatindeyim.
izlenirliğinin son bi kaç senedir tavan olduğu kanal.
bana özlediğimiz eski tv kanallarını hatırlatıyor.
kendilerinden cumartesi pazarları eğlence programı yayınlamaları ricamı da ileteyim.
hayır günlük siyasetle işim yok ama insan farklı bir ses istiyor. tek sesten bıktık ya.
a haberle ile aynı iticilikte ve aynı derece çarpıtma haberlerle yayım yapan kanal.
birinde ülkede her şey kıyak ve o biçim...herkes tatilde, mis gibi.
birinde ülke batık her şey karmakarışık ve berbat.
kan emici %100 toksik bir kanal. 5 dk izleyince insanın sinirleri geriliyor, vurup kırıp parçalayası geliyor. daha da kötüsü bunu ilk baş kanal yapan amcık beyinliler de var. bir insan bunu izleyerek neden kendine bu kötülüğü yapar ki...
iki dakika izleme gafletinde bulundum. Bir dakikası nusret'in dunya kupasında yaptığı saçmalığın güzellemesiyle, ikinci dakikası noel ayinlerini sevgi dolu anlatarak hristiyan güzellemesiyle geçti. Saçma bir kanal. Evet.