korona sürecinde sıçıp batırmış kanaldır. evdekiler bazen izlediği için arada denk geliyorum. dün gördüm, esnaf bitti, çoğu dükkanı açmıyor, işsizlik var, ekonomi kötü alt metinli haberler vardı. e sormazlar mı adama, üç ay önce her yer kapansın, karantina uygulansın, sokağa çıkma yasağı uygulansın diyen disney channel mıydı? dedikleri oldu, şimdi de soruyorlar allah allah esnaf niye bitti.