halk tv

entry826 galeri56
    668.
  1. a haber'e laf atanların halk tv izlediği gerçeği. hepsi birbirinin aynısı.
    halk tv genelde atatürk üzerinden prim yaparak satışlar yapar.
    4 ...
  2. 669.
  3. Şöyle söyleyeyim ;

    “ haber kanalı muhalif olur”

    “Hükümet yine çok mükemmel işler yaptı” diye haber kanalı olmaz.

    Halk Tv yetersiz bir kanaldır, zaten bütçesi olan reklam alabilen bir kanal da değildir. A haber’i açın bir reklamlarını izleyin bi de halk tv’yi açın...

    Halk tv ayakta kalabilmek için “hortum reklamı” alıyor lan vicdansızlar...

    Yok rezilmiş de yok a haber gibiymiş de...

    Asıl çapsız ve rezil olanlar ana akım medyanın halkı değil siyasetçileri tutmasını hazmeden, ses çıkarmayanlardır.

    Hz. Muhammed’in hırka hesabı ile övünüp, katrilyon götürenlere ses etmeyenlerdir.
    4 ...
  4. 670.
  5. bak sen haber kanalı muhalif olurmuş. bu görüş de aynı bizim sanatçı geçinen tayfa. yarın öbür gün chp gelsin iktidara bak bakalım bunlarda bu muhaliflik kalıyor mu nasıl iktidar övüyorlar görün o vakit.

    a haberin aynısıdır.
    0 ...
  6. 671.
  7. küçük ev dizisini seyrederken ağlayan Adile Naşitin yanına gelip ağlayan Şener Şen kadar bile ağlayamıyorlar şehitler için.. içleri sırıtıyor.
    0 ...
  8. 672.
  9. Bir elin parmağını geçmeyen muhalif medya var ona da kimileri laf ediyor yazık iflah olmazsınız siz.
    2 ...
  10. 673.
  11. 674.
  12. flash tv ile birlikte hala hangisinin daha iyi olduğuna karar veremediğim karşılaştırma.

    bir yanda cahit kaşıkcılar, nam-ı diğer sarı bıyık abi.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZNTF6RjedjE

    bir yanda zülfiye kasap, nam-ı diğer bir taş çorba içmedim teyze.

    https://www.youtube.com/watch?v=XGeywSBKMFg
    0 ...
  13. 675.
  14. Can ataklı'nïn iddasına göre artık deniz Baykal'ın olmayan Kanal tuncelili alevi bir iş insanına satılmış.
    0 ...
  15. 676.
  16. 677.
  17. yerel hükümet diye bir şey uyduran bölücü çomar kanalı. türkiye cumhuriyeti federe devlet değildir, götünüze sokarlar o "yerel hükümeti". ağzınıza dilinize dikkat edin.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2002219/+
    8 ...
  18. 678.
  19. Yandas ve yalaka olmayan muhalif kanaldir.
    4 ...
  20. 679.
  21. Eskiden bu kanalda Öğrenci işleri diye güzel bir program yapılıyordu. Şimdilerde Bal deresi reklamı gibi kitap reklamı yapıyorlar saatlerce süren.
    2 ...
  22. 680.
  23. En büyük görevi çöp toplamak olan adamların hükümet olarak adlandırması sadece komik.
    1 ...
  24. 681.
  25. A haber ülke tv kanal 24 akit tv varken halk tv niye olmasın be.
    0 ...
  26. 682.
  27. bir muhalif olarak diyeceğim o ki;
    bu kanal da sol çomar kanalıdır.
    0 ...
  28. 683.
  29. derhal kayyum atanması gereken, vatan haini kanalı. ülkedeki vatan hainlerinin sesi.
    0 ...
  30. 684.
  31. Gercekleri Veren, bagimsiz ve tarafsiz, izliyorum, aynen devam.
    1 ...
  32. 685.
  33. sürekli yanlı yayın yapan türkiyenin en gereksiz teneke kanalıdır. gerçekten çok yazık..
    0 ...
  34. 686.
  35. Sürekli bir ağlak, sürekli bir mağlup modta yazılmış yalan haberlerine girmeyeceğim bile ama...

    Şu video'ya bakın anlayacaksınız nasıl bir yalan haber kanalı olduğunu.

    https://www.youtube.com/watch?v=XGeywSBKMFg

    özellikle hiçbir zaman doğru haber vermediği gibi tamamiyle taraflı haberlerine konu olan bir kanal yani.

    Sahibi köken olarak iranlı. Ataları Timur tarafından Esir alınıp, Safevi Tarikatı lideri Şah Cüneyd'e bırakıldığında devşirilmiş. Şahkulu isyanına katılmış büyük dedeleri anlayacağınız. Sonra da Yavuz Sultan Selim bu isyanı bastırmış, bir de kendileri gibi Ali taraftarı olduğunu iddia eden Şii mezhepçilerini. Osmanlı'yı ve dini yaşayanları bu yüzden pek bir sevmez. Etrafına da kendisi gibi insanları toplamıştır. O yüzden sürekli provokatif haberler yapıyorlar.

    Bunları nasıl mı farkettim?

    kasım süleymani denilen psikopat katil öldürüldükten sonra, sürekli kanallarında onunla ilgili yaptıkları övgü dolu haberleri, ağız dolusu küfürler ederek izlediğim olmuştu.

    neymiş efendim devletin meşru bir komutanıymış. kendisi ordu mensubu bile değildi halbuki. kızıl yobaz dini lidere doğrudan bağlı olan paralel gücün komutanıydı. ortaçağ artığı suudi rejimi ve küresel gericikle savaşıyormuş. -tabii yersen!- iran'ı bilmesek laikliğin yüksek standartlarda yaşandığı bir ülke sanacağız bizlerde.

    99 yılında üniversite protestoları bastırılmazsa darbe yapacağını söyleyerek zamanın cumhurbaşkanına ultimatom verecek kadar gözü dönmüş psikopat mezhep faşisti bir katildi savundukları kasımcık. özgürlük isteyen 300'e yakın genci canlı yayında kurşuna dizmişti lan bu dallama.

    neymiş buna karşı çıkanı kazıyınca siyon yıldızı ve haç çıkıyormuş. "acaba sizleri kazıyınca altında dhkp-c ve kızıl çomar mezhep faşizmi çıkıyor olmasın?" diyemedim onlara içimde kaldı. hadi diyelim öyle bile olsa ne sakıncası var? hristiyan veya yahudi olmak bunlar kadar yobaz mezhep faşisti kızıl çomar olmaktan kötü mü? bu kanalın terazisi böyle mi tartıyor? hani laiklik? nerede inançlara saygı? bu herif sevmesem de bir davası olan mumların efendisi uğur mumcu'yu öldüren şii evanjelizmi'nin lideriydi iran'da. geberdi gitti iyi oldu. gerisi din satan, gücünü oradan alan herkesin başına gelir umarım. mesela esad'ı din kardeşi olarak görenlere. sürekli o katille görüşmemizi isteyenlere.

    ben atatürkçü olduğum için bu adamların kanalına arada birkaç kez bakıyordum. ama ben bunu bu kişiler laikliği her şeyin önünde savunuyor sandığım için yapıyordum.(!) vinçte adam asılmasının mucidi olan mezhepçi iranlı dindar katilleri savunsunlar diye yapmadım. çok üzüldüm. kendilerinde ağır mezhep faşizmi sezdim.

    bir diğer konuda abd-iran gerginliğinde iran her zaman dostumuzmuş gibi gerçekçi olmayan yalan haberler sunarak sürekli, sürekli, sürekli bir kara propaganda yürüterek insanları dini yaşayanlara karşı kışkırtması olmuştu. aynı anda her ikisi nasıl olur demeyin. oluyor işte. adam bir yandan iran'ın mükemmelliğinden söz ediyor, bir yandan suudi arabistan'a, katar'a, kuveyt'e saldırıyor. suudi arabistan zaten sevdiğim bir ülke değil. ama iran mı suudi arabistan mı dendiğinde tabii ki suudi arabistan derim. ama onlar bunu yapmadı.

    yalanlarla insanların konsantrasyonunu hep farklı yönlere çekiyorlar. yani şöyle de diyebilirsiniz, "şuan pkk hala ortadaysa bunun nedeni iran'dır, kandil bildiğiniz üzere iran-ırak sınırında bulunduğu için" ama hayır, bunu söylemediler.

    iran'dan sürekli türk kökenlilere saldıran dikta rejimine övgüler yağdırdılar. ama anlamadığım şey şuydu. iran ile ne gibi akrabalıkları vardı da bu kadar övüyorlardı?

    türkler orada bir gösteri yaptığında üzerlerine gerçek kurşunlarla saldıran bir dikta rejimini görmezden gelecek kadar da insan kör olamazdı herhalde değil mi?

    yani umarım "beynini yıkadığı bilinçsiz halkın" cezasını da en ağır şekilde çekerler. umarım bu yüzlerine "atatürkçülük maskesi" takarak insanların beynini yıkayarak konsantrasyonlarını öteye çekmek isteyen herkesin başına gelir. hatta başka maskelerin altına sığınarak insanların sömüren tüm dünya insanlarının.
    0 ...
  36. 687.
  37. yanlı haber yapmakta çığır açmış bir propaganda kanalı, propaganda yapmadıkları zaman da onar dakikalık reklamlarla bir şeyler satmaya çalışıyorlar.

    ayrıca 2020 yılında HD yayın bile yapamayan, kalitenin haricinde içerik ve format olarak da 1990ların televizyon programları gibi yayınlar yapan CHP’nin haber organı. Daha adam akıllı televizyon kanalı bir kuramayan bir partiden de Türkiye’yi yönetmesini bekliyor bazı kesimler.
    0 ...
  38. 688.
  39. bunca baskıya rağmen ayakta durmaya çalışan medya.
    4 ...
  40. 689.
  41. 690.
  42. terörizme yapılan saldırılardan utandığını belirten "vatansever" spikerlere sahip, chp çomarlarının yayın organı.
    3 ...
  43. 691.
  44. Atvnin solcu versiyonu. Tamamen vakit kaybı olmakla beraber annem ile babamın sabah öğle akşam izlediği kanaldır. Bilirsiniz izmirli laik aileler işte..
    3 ...
  45. 692.
  46. Akit nasıl akp çomarı ise bunlar da CHP çomarı.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük