green card

entry128 galeri3
    128.
  1. Hep isterdim adil olmasını da kapitalistlerin korkulu rüyası bu yazdığın. Buna sistem müsade etmez. insanları neden daha fazlasına sahip değilsin diye üzmeye gerek yok.
    1 ...
  2. 127.
  3. Yeni fav yazarım.
    sınırsız kahve eşliğinde kaynana dedikodusu yapmak isterdim.
    2 ...
  4. 126.
  5. Kocam okuyor. Gizli saklı bir şey yapmıyorum sayın yazarlar. Ailesiyle ilgili ne anlattıysam eksiği var fazlası yok. Hatta kayınpederim daha dün gece eşime "siz ilgilenseydiniz, uğraşsaydınız belki vazgeçirirdiniz anneni" demiş. Karısı boşanıp başka bir adamla evlendi de... benimde arkamdan bir ton konuşmuş kayınpederim; bana sert davranıyor, eve paldır küldür giriyor, ters ters cevaplar veriyor" falan demiş. Yıllar evvel delirip, atak geçirdiğimde de eşimin ailesi yüzünden olmuştu. Alışığım. Adamın her işini yapıyorum hala arkamdan konuşuyor. Sabahta "kızım, kızım" diye mesajlar atıyor. Aile yapılarını çözemedim valla.
    3 ...
  6. 125.
  7. 124.
  8. Kaynanasıyla sorunlar yaşayan bir ablamız.
    3 ...
  9. 123.
  10. Abi, çaylak yaptırma bizi. Sana bir daha antipati duymayız söz.
    1 ...
  11. 122.
  12. Birbirlerini övüp teşekkür falan ediyorlar. Burası böyle bir yer değil arkadaşlar silin şunları. Evet.
    1 ...
  13. 121.
  14. Teşekkür ederim sayın yazar bik bik. O senin kaleminin güçlülüğü.
    1 ...
  15. 120.
  16. 119.
  17. Bipolardaşım olan ablamız. Yaşı benden küçük olsa da ablamızdır. *
    1 ...
  18. 118.
  19. Ben pek kimseye benzemiyorum. Dikkatli okuyun beni.

    (bkz: swh)
    3 ...
  20. 117.
  21. Green cardın neyi neden yaptığını sorgulamayın okuyun geçin. Bırakın rahat rahat içini döksün burada.
    3 ...
  22. 116.
  23. Ben de seviyorum, oğluyla ilgili yazılarını okuyorum uzun olsa bile.
    3 ...
  24. 115.
  25. Seviyorum bu yazarı. Umarım sürekli bize eşini anlatması, eşi dünyası olduğundandır. Adilik yapıp özel mesajla rahatsız etmeyelim diye değildir. *
    1 ...
  26. 114.
  27. Nick'i konu başlığı gibi duruyor.
    0 ...
  28. 113.
  29. Bakmıyorum. Falla uğraşınca başka frekanslar açılıyor. Geçen gün düşünki belki on yıl sonra kocama fal baktım ve hepsi çıktı. Bilmesem bakardım ama gördüğüm için bakmama taraftarıyım. Başıma iş gelecek gibi hissediyorum. Anlayışınız için teşekkürler.

    (bkz: swh)
    2 ...
  30. 112.
  31. Türkiye'de eva green tarafından dağıtılmaktadır. Abd'ye gitmek isteyenler, kendisine başvurabilirler.
    0 ...
  32. 111.
  33. Bu sene olmayacak hatta turp gorevi birakana kadar da olacagini sanmiyorum.
    0 ...
  34. 110.
  35. Allah hayırlı sağlıklı mutlu ömürler versin. evet..
    1 ...
  36. 109.
  37. Size de teşekkür ederim "ornek vatandas 82."
    0 ...
  38. 108.
  39. Ben de yeni yaşınızı kutlar, huzur ve sağlık getirmesini temenni ederim.
    1 ...
  40. 107.
  41. Çok teşekkür ederim hepinize. Çok iyisiniz. Hepimiz için mutlu, sağlıklı nice seneler olsun.
    3 ...
  42. 106.
  43. Benden küçük olsa da hep bir abla enerjisi aldığım bipolardaşım olan yazar.

    Nice mutlu senelere.
    1 ...
  44. 105.
  45. 104.
© 2026 uludağ sözlük