gassal

entry97 galeri3
    72.
  1. izlemedim herkes bu aralar deli gibi bunu izliyor nedense.
    0 ...
  2. 71.
  3. 70.
  4. içinde ölü mevzusu olmasa bu kadar popüler olmazdı; ama söylediğim şeyden dizi kötü manası çıkarmayın! Dizi çok güzel. Dikimsonic yabancı dizileri tokat manyağı yapar. Neymiş efendim geys of tronsmuş gibi şişirilmiş saçma zırvalar eğer Türk dizisi olsaydı yerin dibine sokarlardı; fakat yabancı olunca ayılıp bayılınıyor. Ha, bu dediğim de TV dizilerimiz süper demek değil. Çoğunluğu çöp ötesi, o ayrı tabiki. Son olarak Ahmet ve Neslihan ölmemeliydi :-).
    2 ...
  5. 69.
  6. Dün basladim bugün bitirdim. Hem üzdü, hem güldürdü. Melankolik, ama beni depresif bir halet-i ruhiyeye sokmadi, aksine feel-good etkisi yaratti bende. Depresifligi ben gectim coktan kendi hayatimda. Melankoliden keyif almayi ogrendik yasaya yasaya. Bir de “düsünceler duygulari yaratir” felsefesinin cok etkisi oldu bu anlamda (bu felsefeyi keske baki’ye de ogretebilsem — yalnizliga direkt care degil, ama hayattan daha fazla zevk alarak insanlarin sana yaklasmasina vesile olabilir).

    Ben begendim, konusuyla, jenerigiyle, arabeskiyle, absurdluguyle, karakterleri ve oyunculariyla, kisacasi her seyiyle. tavsiye ederim. Bir de bugun trt haber’de dizinin senaristini dinledim. Kadin ve tesetturlu olmasi sebebiyle daha bir sevdim diziyi. ikinci sezonu merakla bekliyorum.

    Edit: Bu arada biraz eleanor oliphant gayet iyi etkisi birakti bende. (Yapa)yalnizligin en ic burkan tariflerinden birini barindiran bir roman, cesaretiniz varsa okuyun derim. Kitabi bitirdikten sonra cevremdeki o zaman zaman azimsadigim bir avuc insan icin sükrettim.
    2 ...
  7. 68.
  8. gasl; yıkamak, yıkanmak kökünden gelen "gassal" kelimesi genel olarak ölen müslümanların cenazelerini yıkayan kişilere verilen isimdir.
    0 ...
  9. 67.
  10. Kadın ölünce nikah düştüğü için erkek karısının cenazesini yıkayamaz.
    Erkek ölünce kadının nikahı 4 ay 10 gün daha devam ettiği için kadın kocasının cenazesini yıkayabilir.
    Erkek karısı ölse ertesi gün evlenebilir. Kadın evlenmek için 4 ay 10 gün beklemek zorundadır. islam'ın hükmü budur.
    Aklı yatmayanlar iddet konusunu araştırsın.
    2 ...
  11. 66.
  12. 65.
  13. Kişi ölünce eşiyle olan nikahı düşer. Bu nedenle kimse karısını/ kocasını yıkayamaz. Haramdır.

    Dizi güzel bir dizi sıkmamışlar. Ahmet Kural beğendiğim bir oyuncu.
    2 ...
  14. 64.
  15. başrol oyuncusunu pek sevmediğim için izlemeyeceğim disi.
    1 ...
  16. 63.
  17. ilk bölümü izledim de aklıma çok önemli bi şey takıldı ya. Ölüyü karısı ya da kocası yıkayabiliyo mu?
    1 ...
  18. 62.
  19. Dizinin popülaritesinin düşmesini bekliyorum izlemek için. Gereksiz sohbetlere dahil olmamak adına bekliyorum..
    1 ...
  20. 61.
  21. True’nun hiç sevmediği dizi.
    1 ...
  22. 60.
  23. 59.
  24. valla o kadar karamsar ve kavgacı hale geldik ki komedi de bile konu ölüm kalım.
    lan oğlum şöyle kahkahalarla güleceğimiz bi dizi kalmadı.
    1 ...
  25. 58.
  26. türk senaristlerin yazdığı sikindirik film ve dizileri seyretmiyorum.
    0 ...
  27. 57.
  28. 10. Bölümde Ahmet’le karısı ölüyor.
    1 ...
  29. 56.
  30. yalan yok ahmet kural var diye izlemeye başladım.

    dizi beklediğimden iyiydi, güldürdü de ama bolca üzdü.
    0 ...
  31. 55.
  32. izleyip izlememe arasında kaldık...bir iki bölüm şans vereceğiz ama neticede konu ilginç.
    0 ...
  33. 54.
  34. O kadar çok reklamı döndü ki "vatan borcudur" dedim izledim. Ahmet kural olmasaydı, yaza kadar sarkıtırdım bu borcu.
    Son bölümlere doğru Baki'nin gittiği köyde kurulan toplantı bölümünde çok güldüm. Oyuncuların Gülmeden güldüren diyaloglarını çok seviyorum. Baki'nin melankoli halini fazla buldum. Kendini insanlardan soyutlayıp, yalnız ve mutsuzum demek bana şımarıklık geliyor. Yaşadığı geçmişe saplanmış ve orada da mutlu ya da huzurlu ki gerçek dünyaya adaptasyon sürecine adım atmaya irkiliyor.
    Spolier vermeden de anlatılmıyor ki! Toparlarsak, minimalize senaryo ile alışık standardın üzerinde keyif aldım.
    Sıradaki kilit açıldı : prens' bekleniyor.
    2 ...
  35. 53.
  36. 1.'ci bölümün 45. dakikalık (özet) bölümünü izledim ve oldukça gerçekçi buldum. imam Hatipte okurken "Hitabet(hala var mı bilmiyorum?)" dersinde -en az bir defa- Cuma hutbesine çıkmak ve ölü yıkama-kefenlemeden sözlü imtihana tabi tutulmuş idik.
    Hoca bir arkadaşı sıranın üstüne yatırıp nasıl yıkanacağını ve (gazete kağıtlarından) -kefen keserek- tekvinini tecrübe ettirmişti, sağ olsun - ömrüne bereket..
    2 ...
  37. 52.
  38. Yalnız bir adamın hikayesi. Ahmet Kural da iyi oynamış. Güzeldi.
    2 ...
  39. 51.
  40. Tamam allahın cezaları bende izlicem neymiş bu gassal amma olay oldu
    2 ...
  41. 50.
  42. Dizi güzel olabilir de;

    Devletin parasıyla bir dizi için bu kadar pr çalışması yapılmasını anlamıyorum.

    Takipçisi çok fenomenler daha dizi yayınlanmadan methiyeler düzdü.

    Trt özelleşmeli.
    1 ...
  43. 49.
  44. pardon da neyini beğendiniz acaba bik bik hanım? dayanamadım artık soracağım...
    0 ...
  45. 48.
  46. 4 bölüm izledim ciğerim delindi. Cidden çok beğendim.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük