Birkaç erkeksiz kalmış bacım, bunları nasıl erkek olduklarına inandırmışlarsa, o inanca sıkı sıkı tutunuyorlar.
Ortalama bir tipin olabilir, sen hayatında hiçbir başarıya basamak koymadıysan çirkinsindir.
Paranı yönetemiyorsan çirkinsindir.
Seks yapmayı bilmiyorsan çirkinsindir.
Seni anca anan sever bir de orgazm nedir bilmeyen vajinsu kardeşlerim sever.
iyi ki de sever de bize ulaşamadan birilerine nasip olur yolunu kaybedersin.
Sen saptırma yarabbimmm.
Birini bile bile incitmem demek; beni toz duman edinceye kadar o'na müsaade etmiş olmam demek.
E bu aptallığımın bedeli olacak, birisi temize çekecek o günleri.
Dakikası dolunca da affım yok.
Erkeklerin bile kendilerini erkek sanamadığı bu dünyada, ütopik hayallere dalmayın kızlarım.
Elinizdeki prensesleri eğitmekle de uğraşmayın. Az daha ıkınsalar regl olacaklar.
Hem Dildonuz size trip atıyor mu?
Üstelik istediğiniz boyda ve istediğinizde size hazır.
Götü de memeleri de beli de ayrı ayrı sanat eseri kadın... Ne kadar Scarlett ci olsam da bu kadın yatakta daha iyidir net arkadaşlar.
Salma yı yatağa atmak isteyen yuzırlara ön bilgilendirme yaptım. Kutsayın beni çabuk.
Yo seviyorlar,
Misyonlar değişeli çok oldu, zira günümüz erkeği, amsız prenses artık.
Onu çekip çevirecek, kırılganlığına sabredecek, hayattaki hamlelerine beyin olacak kadını seçiyorlar. Kanının ve tahammülünün son damlasına kadar sömürüp sıradaki kadına geçiyorlar.
Erkek, kadın cinsinin beyinsiz çirkin ve beceriksiz halidir. Artık.
Beyinden özerkliğini istemiş, ağız yoluyla karşı tarafa ritmik uygulanan post-modern işkencedir.
Üstelik, hak etmeniz için, sosyal mesafe kadar radarına girmeniz yeterli oluyor.
Buraya reklamla dolduranların aklına üfle yeyim
Kim var da reklam izlesin?
Zall daha geçen ayki maaşımı ödeyemiyo?
Bi gece sözlüğü boşaltıp kaçmazsa ben ups değilim.
Yanındayken Libidosu düşük kadın, ruhsuz et yığınıdır.
Seni arzulamayan insanla geçen her dakika, cehenneme idmandır.
Siki kalkmayanların tutunduğu kıymetli hurafedir bu başlık.
Neden her girdiğimde insan mıyım robot muyum diye düşünürken beni kapıda bekletiyor bu sözlük danışmanı?
Ben senin standart sözlük insanı kalıplarına uymak zorunda mıyım? Sen Allah'a katşı mı gelirsin bre zındık! Her seferinde, "bu ups içerdekilere uymuyor" diye mememi götümü ötekileştiriyorsun?
Gircem! Sen de istediğim vakit istediğim kadar alacaksın beni.
Bir memeye karşı yapılan en nazik tavırdır.
Oysa ki ; sütyende baskınlanan memeler,
hoyratlığı sever,
Hırçınlığa tapar,
Sert dalgalarla çarpışmaya bayılır.
Yaaa ben de sizi özledim....
Ama siz yine de o uzuuuun arada neler yaptığımı gözünüzden aklınızdan geçirmeyin, aramızda hiç sevişmemiş kardeşlerimiz var, mazallah sakatlanırlar.
Not: hayal dünyanızın bi hayli aciz kalacağını da belirtmek isterim. istedim, oldu.
Kafasını dağıtamadığımdan mütevellit kendi kafamı dağıtayım diye başlık fışkırttım:
Şimdi, benim 7 senedir tanıdığım bir zat var, kendisi yabancı, ailesi Rusya- ukrayna savaşından kaçıp buraya yerleşiyorlar, burda büyüyor çocuklar. Bu çocuklardan biri de artık benim Yaşıma yakın bir adam. Kendisi senede bir birine aşık oluyor, kendinden minimum +12 yaş büyük birine tutuluyor (hepsi birbirinden çirkin). Her seferinde hayatını kökten değiştirip kadının peşinden gidiyor. Her seferinde de soyulmuş ve ucu ısırılıp kenara konmuş muz gibi günden güne kararan bir süreçte eriyor sarı muzum.
Ve geçenlerde yine hormonları atağa kalkınca tuttuğuna aşık oldu bu. Sırf peşinden gitmesin diye iş teklifi ettim yine gitti anası yaşında kadınla.
Kadın da bundan sıkılıp sokağa atmıyor mu bunu? Gece yarsı ormanda kalmıyor mu? Sen bir yol bul merkezi yere ın deyip, uçak biletini alıp getirdim.
Üç gün!
Üç gün zor zapt ettim bananayı.
Yine gitti, bugün varmış az evvel yazıyor bana;
"Tekrar geri geliyorum, burda işler boka sardı, iş teklifin geçerli mi? "
inanıyor muyum? Zerre hayır, ilk fırsatta kadın yuları fırlatacak bu da o yuları nişane gibi boynuna dolayıp kadına itlik yapacak.
Bıktım erkek olmanızdan ya!
Erkekler inanılmaz bir inatla evrimi reddeden insanlık ayıbıdır. Eski sürüme bağlı, nesilden nesile aktarılan bir ilkellik söz konusu. Aslında biri hafif bi zeka ışığj gösterse o zincir dağılıp kopacak da işte.