Ben tv dizisi izlemem. Genelde dizi de izlemem. En son edho'yu izlemiştim. Ondan önce içerde vardı. Öncesinde ezel lm behzat ç filan. Neyse bu diziyi izlerim gibi hissediyorum. Ay yapımın işleri başarılı oluyor. Osman sınav derin devlet mafya içerikli bir dizi çekse de ona yönelsek keşke. O da en son sen anlat Karadeniz ile gözümizdeki kaf dağının zirvesindeki yerinden aşağı yuvarlandı. Sen kv nin deli yüreğin pusat ın yönetmenisin osman sınav. Senin bir adın var alemde kendine gel ve sektörü kalitenle silkele.
Fena saran dizi böyle yapımlar yerine yok zengin oğlan fakir kız. Yok aldatmalı diziler abi saçma sapan şeyler izliyorsunuz arada idare etse de bir dizi çıkıyor ve final ediyorlar.
izmir'de şerefsizin teki tarafından öldürülen masum taksiciyi senaryo gereği son bölümde anmiş oldular.
Önümüzdeki bölümde ise hayvan katillerini konu edinecek. Geçen gün şerefsizin teki tarafından öldürülen Eros isimli masum kedi olayını ele alacaklar sanırım.
Toplumu etkileyen Böyle olaylarin dizilerde işlenmesi güzel oluyor.
iyiydin güzeldin. Şu sikik dizi sektöründe farklı işler de yapılabiliyormuş dedirttin.
Farklı hikayesiyle 20 bölüm iyi dayandın. Tadında bitmiş oldu. Olsundu...
Seni izlemeyen, ahlaksızlıkları ayila bayıla izleyen türk seyircisi utansın!. Gerçi utanma ne arar bunlarda. Anca zenginlik temalı yalı çapkını, muhafazakarlik soslu kızılcık şerbeti izlesin dursunlar...
işin trajikomik tarafı ne biliyor musunuz? Şimdi bunlar mübarek cuma günü öğleyin namaza giderler. işte orda hoca ahlak üzerine vaaz verir. Bunlar cami halisina bakıp pişman olma moduna geçerler. Ama pişmanlık şeysi geçicidir. Camiden çıkana kadardır yane. Sonra akşamına işte bu ahlaksızlığı meşrulaştıran dizilerimsileri izlerler.
Kurban olduğum rabbim elin gavuruna akıl vermiş. Aklını hayal gücünü geliştirip bunu kullanarak bizlere tadından yenmez birbirinden farkli yabancı diziler yaparak bizleri mest ediyorlar. Allah sizden razı olsun ki bizleri türk dizi sektörüne mahkum etmiyorsunuz. Şükür!.
Ülkecek bazı konularda geriyiz ya hani. Hah. işte o geri olduğumuz konulardan birisi de meşhur dizi sektörümüz.
Allah akıl fikir versin hem yapımcılara hem izleyicilere.
Yalı Çapkını ve Kızılcık Şerbeti denen Sikik Sokuk dizileri izleyeceğinize.
Bu diziyi izleyin daha iyi.
Bunu izlerken en azından psikolojiniz bozulmaz.
çağatay ulusoy'un içerde dizisindeki karakterine reset atıp yeniden başlattığı, bol raconlu ama az mantıklı yapım. sırf gaddar lakabının hakkını versin diye her bölüm gereksiz gerilim yaratmaları biraz yoruyor.
çağatay ulusoy'un askerden dönüp mahallenin john wick'i olmaya soyunduğu, mantığın tatile çıktığı dizi. o kadar çok adam dövüyorlar ki senaryoyu yazmaya vakit kalmamış gibi duruyor.
çağatay ulusoy abimiz yine karizmatik, yine vurduğunu indiriyor ama senaryo sanki chatgpt'ye yazdırılmış gibi duruyor. mantık aramadan, çekirdek çitleyerek izlenince keyif veren ama bittiği an akılda tek sahnesi kalmayan garip bir iş. sırf aksiyon sahneleri için katlanıyoruz desek yalan olmaz.
çağatay'ın kürk mantosuyla racon kestiği sahneleri izlerken gülmekle gerilmek arasında gidip geliyorsunuz. şiddetin dozunu kaçırıp üstüne arabesk sosu ekleyince ortaya çıkan o garip tat cidden damakta kalıyor.