monte cristo kontu gibi başlamış ,romeo ve juliette gibi bitmiş dizidir. bir şeyleri bir şeylere benzetmek farklılıkları görememe hastalığıdır. bu hastalığa kapılmayıp şunu söylemeliyim ki finaliyle gelişimiyle oyunculuklarıyla görüntüsüyle yönetmeniyle türk dizi tarihinin en yüksek standartlı dizisi olmuştur. bize yaşattıkları seyir zevki ve heyecan için teşekkür ederiz. 90 dakika gibi bir sürede kaliteyi bu kadar yakalamak zorken bu seviyede bir kalite yakalamış olmaları çok sevindirici umarım bir gün 45 dakikalık dizilerimiz olur ve asıl o zaman kaliteyi görürüz.