herkesin ekrana mal gibi bakarak son bulmuş dizi. yalansa yalan diyin lan.
--spoiler--
babalar oğullarıyla kavuşabilirler de, kavuşamaya da bilirler de. *
--spoiler--
bu ne lan? bi de dayı hafif sırıta sırıta söyledi, adamlar bildiğin dalga geçti lan hepimizle. ahah. neyse, öyle böyle derken ezel'e yakışan bi son oldu. kafalar yine soru doldu. e bu son ise, bundan sonrası bölümde kim de olduğu öğrenilemeyecek, kudurun lan. hadi bakalım, ezel mi, cengiz mi? bahisler açılsın. skjdhfkd
edit: o değil, 1 gecede yarım saat içerisinde 3 entryi bana girdirebiliyor ise harbi güzel final olmuştur abi. izlemezdim normal şartlarda. adamı önce hüngür hüngür ağlatıp sonra na öyle mal gibi götoşca ortada bırakırlar abi. herkeşciklere geçmiş ola.