2 yıldır tüm ezel bölümlerini izlemiş birisi olarak söylemeliyim ki, kalibresi ve maksadı ağlatmak değil "yürü bee" dedirtmek olan bir dizi için sönük bir final olmuştur.yazık oldu!
oscar wilde şiirinin tuncel kurtiz sesi ve çevirisi ile bütünleşmesi daha bi anlamlılaştırmış dizi.
" korkaklar bir öpücük ile öldürür yürekliler kılıç darbeleriyle
kimileri gençken öldürür sevdiğini, kimi yaşlıyken,
şehvetli ellerle öldürür kimi, kimi altından ellerle öldürür,
merhametli kişi bıçak kullanır, çünkü bıçakla ölen çabuk soğur.
herkes öldürebilir sevdiğini,
ama,
herkes öldürdü diye ölmez. "
15 dakikadır duraksızın gözlerimden yaşlar düşüyor. boğazım yumru yumru, haykırsam rahatlayacam ama ev halkından çekiniyorum. ayıp lan. koca koca insanları ağlatmaya utanmıyor musunuz?
diziyi yaklaşık 25 dakikadır ilk defa hiç duraksız izliyorum, kenan imirzalıoğlu iyi oyuncudur laf yok ama, bu defa ayrı bi aşmış. ali desen yıktı geçirdi, dayı desen gömdü direk yerin dibine.
tren sahnesinde herkes de misafir olmuş, can'da koca herif olmuş hallelujah!
reklamlar sayesinde, tam ağlayacağım anlarda tekrar kendimi topladım. hani soruyorduk ya "acaba ezel adına yakışır bir final yapabilecek mi" diye; aksiyonuyla, o müthiş zeka oyunlarıyla olmasa bile, duygusallığıyla ağzımıza bile ... valla. bize türk televizyon tarihinin en iyi dizisini izlettirdikleri için emeği geçen herkese teşekkürler. helal olsun.
--spoiler--
senaristler duygularla oynamaktadır. musluk gibi ağlıyorum bir anda bir sözle acaba ölmeyecekler mi diyorum sonra dayı girdi araya falan tüm duygusallığım bozuldu
--spoiler--
büyük bir sürpriz olmazsa, 70 bölümden sonra final bölümüyle hayal kırıklığı yaratan dizi.
ayrıca "cengizden kurtulmak için öldürdün, ee sen de ölceksen o adam seni orda da rahat bırakmaz" derler lan adama.