en şahane bölümlerinden biri bu akşam yayınlanmış dizidir. azad kenan'ın kızıysa yok artık insan kendi torununu öldürür mü be. bu adam nasıl bu duruma geldi çok merak ediyorum lan. bir kadın yüzündense eğer yazık vallaha. burçin terzioğlu bu bölüm muhteşem bir oyunculuk sergiledi. yani bu akşam ki bölüm kaçırılmaması gereken bir bölümdü. eyşan giderek düzeliyor hadi hayırlısı bakalım artık ona bile üzüldüm bu bölüm be.
ilk defa bu gece izlediğim ve beğendiğim dizi. azad'ın oyunculuğunun da çok iyi olduğu dizi aynı zamanda. son olarak ; azad gibi bir sevgili bulmak gerek arkadaş. ilk bölümden ben aşık olacaktım neredeyse.
birader herkez berrak berrak diye ölüyo, yemin ediyorum hiçbir anlam veremiyorum.
tamam güzel kız olabilir,şirinde olabilir hatta herhangi bir dizinin taş hatunuda olabilir ama ezeldeki tek esaslı kız cansu deredir kardeşim. ne biliyim yani bazılarına antipatik gelsede acayip bi çekiciliği var, hele son 1-2 bölümdür beni benden alıyo...
azad ve ali oyunculuğunu bu akşam yine konuşturmuştur! bu haftaki bölüm bi başka güzeldi ama ikisinin aşkının diziyi daha da güzel hale getirdiği kesin! tefo-şebnem ayrılıgı da uzun sürmicekmiş gibi göründü gelecek haftanın fragmanıyla birlikte! tefo nun çok çok çok daha fazla rol almasını ve döktürmesini beklemekle beraber, bu kenan,selma ve ramiz arasındaki ortak paydanın azad olduğunu düşünmeye başladım bu bölümle birlikte! *
ezelde hala kim kötü kim iyi diye anlamamış olmamın yanı sıra dün gece senaristler hünerlerini bir kez daha göstermiş oldu. neymiş azad kenan birkan'ın kızıymış. e yok ebesinin amı! dizide 2 göt var arkadaşım. her şey bu 2 göt yüzünden çıkmıştır!selma ve dayı! vay arkadaş bi kadını nasıl paylaşamadınız ya nasıl buralara kadar getirdiniz?
lan dayı kenanı öldürmek mi istiyorsun git öldür. lan kenan ne istiyorsan yap olum oyun ne la plan ne aq git sık bitsin işte saçma sapan döngüler falan.
cengiz geliyor kenan'a kaybediyoruz diyor.
ne kaybediyorsun olum ortada ne var ki?
kenan da haklısın ne yapalım falan filan
saçma ya. oyun, plan yapacağına ne elde etmek istiyorsun söyle bana; dayıyı mı öldürmek? bankta yanında sık kafasına öldür. oyun ne daha. çevresindeki insaları mı öldürmek istiyorsun cengiz ve şebnem her daim yanındalar ver talimatı çeksi silahı indirsinler. cengizden akıl alıyor ne plan yapalım diyor. öldürmek için olmadığı gayet belli o zaman zaten para desen ihtiyacın yok. oyununuza sokarım saçmalamayın. ne istediğiniz bi anlasam. ya sen ezel sen ne istiyorsun olum kenandan ne araştırıyorsun sen hani artık ailenle yaşayacaktın bitti artık kötü günler falan diyordun badeyle evlenip ailenle yaşamak falan. amk ne olmuşsa dayı ile kenan arasında olmuş dayı sen karışma bırak bu işi falan diyor sen ne ayaksın git evine namazi kıl yat aşağı. eksi verin lan bana
izlemeye devam edeyim mi etmeyim mi diye arafta kaldığım dizidir.
o değil de, bu dizide bi tane kötü varsa o da selma hünel'dir.
kenan'ı zamanında lokma lokma yemişler resmen.
ha bide o azad'ın alışveriş yaptığı market 5 saniye içinde müşteri ve kasiyerlerle birlikte nasıl da boşaldı ve kilitlendi anlamış değilim.
kenan birkan parasıyla gazino kapatır gibi marketi mi kapatmış.
azad karısı vuruldu mu markette vurulmadı mı vurulmadıysa elleri nasıl kanlandı öyle, çocuğunu düşürünce öyle ellerinden şakır şakır kan akmaz ki saçma yani ama o son bölümdeki oyunculuğu muhteşem bu kan olayı dışında....
haluk bilginer ile tuncel kurtiz olmasa 5 para etmez dizi.
ezel, her hafta hiç kaçırmadan izlediğim bir dizi. yakın çevrem bilir. ancak ezelin son bölümü tüm ülkücüleri çileden çıkaracak türdendi ve hepimize ezel değil müptezel dedirtti.
olay şöyle:
milliyetçi gençler vatanı savunduklarını, vatanın tehlikede olduğunu, teşkilatlarının ise vatanın teminatı olduğunu anlatıyorlar. ramiz dayı rolünü oynayan kabadayıdan silah istiyorlar.
dayı da dökülecek kanların hesabını veremem, kanlı davanıza destek olamam. diyerek ülkücüleri kovuyor. kendinin bir katil ve kan döken olduğuna vurgu yaparak, bir süre vatan, millet nutku atıyor. sarı kenan diye birisinden selam getirdiklerini söyleyen ülkücüleri dayı kendisini tehdit ettikleri gerekçesi ile dövüyor.
dizinin devamında ise ülkücüler dayının pavyonunu basıyor, sağa sola ateş ediyorlar. dayı da, cüneyt arkın edasıyla bir atıyor üç vuruyor, kendi de hafif yaralanıyor ancak dört ülkücüyü de şehit ediyor.
dizide ramiz dayı adlı kişinin sol gelenekten bir babayı canlandırdığı ortada. kızıl bir atkı ile geçtiğimiz günlerde bu vurgu sıkça yapılmıştı. hatta geçtiğimiz bölümlerde savcı katili yılmaz güneye atıfta bulunularak bir kadın sanatçının başına bardak koyup ateş etme sahnesi marifetmişçesine sergilenmişti.
banka soyguncusu, tecavüzcü, asker ve polis katili, insan kaçakçısı sol çok masum, kendini meşru müdafaa hakkını kullanan ülkücü gençlik ise katil.
solun geleneğinde her zaman kendi pisliğini karşı tarafa atmak vardır. ancak adama sorarlar bulgaristan üzerinden gelen rus silahlarını ya da ölen binlerce ülkü fidanını.
ertuğrul dursun önkuzuyu, süleyman özmeni, ruhi kılıçkıranı, yusuf imamoğlunu ve diğerlerini.
hatırlarsınız hani meşhur bir çağrı filmi vardı. orada iman ve küfür savaşı sonrası müslüman taraf diyordu ki: bizim ölenlerimiz cennete gitti, sizinkilerse cehenneme.
55. bölümde bizler azad'ın kenan birkan'ın kızı olduğunu düşündük. bence senaristler bize bunu böyle düşündürdü. selma, kenan ile evlenmiş olabilir. ama 53. bölümde selma'nın odasında ramiz ile işi pişirdiler. azad orda olmuştur bence.
55. bölümdeki bu sahnede 2:01 deki sahnede eyşan öyle bir ofluyor ve o soğuk havada öyle bir duman çıkıyor ki bir ara sigara mı içiyordu o diye şüpheye düştüm.
ilk sezonundaki akıl oyunları çok iyiydi, ilk sezonu gerçekten çok iyiydi. sadece ilk sezonu baz alırsak türkiyedeki en iyi dizi olmuştur. ama uzayınca konu çok sapmıştır her hafta saati saatine kanalı bekleyerek izlerdim. 2.sezon başlarında netten takip etmeye başladım. artık 10,15 bölümdür hiç takip etmiyorum bile hikaye o kadar saptı yani yazık oldu..